Articolul de duminică

Ăsta e primul articol pe anul acesta. O să fie un an greu, cu bune, cu rele, o să plângem, vom râde….

Eu acum cam 1 oră m-am trezit. Nu pot spune că mi-am dat duhul în băutură, dar m-am șparlit nițel :)). Cel mai frumos a fost că mi-am sărutat iubita la 12 noaptea – ne-am sărutat, ne-am urat alea și totul a fost superb.

Bun.

Nici azi în prima zi nu pot să nu reproșez ceva. Aseară pe la 2 cam așa, s-o dat alarma aia în caz de calamitate sau război. Bun, probabil a fost exercițiu. Dar eu de unde ar trebui să știu când e reală sau doar un exercițiu? Când eram noi mici, când se făceau exerciții de astea, toată lumea mergea la casele lor, se oprea furnizarea cu energie electrică și lumea știa. Acum?

Bun!

Spectacolul de artificii din piața de la hotel. Au fost două focuri care mi-au plăcut, în rest foarte monoton. Și am trăit s-o văd și pe asta : au dat artificii și de pe catedrală😉, aia imensă de la lângă Casa de Cultură.

 Noi doi am făcut revelionul cu prietenii, toate au fost bune și frumoase. Fără ceartă, fără prea mult tam tam și ne-am simțit bine. Dar spre dimineață, toți aveam fețe destul de nașpa – probabil de la Absinthe

2 comments

  1. Iustina · · Reply

    Doar e o noapte pe an….tre sa petrecem la maxim…focul de artificii mi sa parut de RAHAT

  2. Si cand ai ajuns acasa…era casa plina de gagici:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

