Trecerea dintre ani – review

În zilele ce tocmai au trecut toată lumea a petrecut, toată lumea s-a simțit bine și toată lumea și-a zis la multi ani.

Distracția mea a început undeva vineri, când cei de unde am dat comanda de baterie pentru telefon mi-au trimis o altă baterie. Am luat legătura cu ei și mi-au zis că e universală, pentru mai multe tipuri de telefoane și e bună. Și eu, drac m-am pus în gură. Le-am dat și numărul comenzii, le-am arătat că scria clar BST-33, nu Vertex :). Și chiar nu merge, îl bagi la încărcat și acolo zice că încarcă dar de fapt nu face nimic.  Bun, a rămas s-o trimit înapoi.

Sâmbătă, în ultima zi din an, nu am marcat mai nimic important. Poate doar Dan Gorun(sper că ți-au stat sarmalele în gât, băi încercare de reporter de 2 bani).

Apoi seară, am plecat cu uratul. Da! La noi încă este obiceiul ăsta, și credeți-mă – seara de revelion nu are nici un farmec fără să uri. Ăia care consideră treaba asta o prostie, sunt proștii pământului născuți la vatra unei Pătaște. Voi rămâneți în prostia voastră. Din gașca veselă de acum 2-3 ani, am plecat numai 3 persoane. Am fost la 10-15 case, ne-am făcut damblaua, am pocnit cu tunul, am băut mai multe sortimente de vin.

După asta, am plecat cu iubita la petrecerea de revelion. A fost frumos, a fost chill, lumea bună, voie bună și cireașa de pe tort a fost atunci când eu și Georgiana am dansat Videli Noch și am chiuit, și am dansat(eram beți).

Ca un scurt rezumat – Revelionul m-a prins destul de bine. M-a prins cu iubita, cu prietenii și într-o baie de șampanie. Cu bani destui în buzunar, fericit și bucuros. Mă bucur că n-au fost persoane sau nici măcar n-am văzut persoane care să-mi fută buna dispoziție, mai ales de început de an.

Duminică seară am continuat la un prieten, câțiva dintre noi. Să zicem că beția aia nu se compară cu nimic :)). Nu pot să înțeleg cum am intrat pe poartă(era încuiată), ușa la fel(tot încuiată). În fine!

Zilele astea am să revin pe blog, că s-a cam terminat tarlaua. Am cântat, am băut, am chiuit, acum înapoi la munci.

La mulți ani!

Zi-mi ce ai pe suflet !

