Când dai dovadă de om educat?

Întrebările mele fără răspuns răsună dincolo de munți.

Când dai dovadă tu ca om că ești educat?

Ajung la concluziile astea pentru că văd diferite persoane care par geniale, interesante, educate dar sparg becul în cele mai penibile moduri. Desigur, în categoria asta nu includem proștii care s-au născut cu bube pe creier.

Exemplu :

Un om pe nume Gigel din Ciorogârla, dă impresia celor din jur că e un nene de nota 10. Tratează lumea cu respect, nu aruncă gunoaie pe jos și lasă loc de bună ziua. Dar acest Gigel o gafează penal, iar lui îi pare că e bine ce face. El consideră că așa e bine, dar o gafează din ce în ce mai rău. Lumea îl părăsește pentru că vede în el un idiot care a arătat altă față. Vede un fraier care și-a bătut joc în tot acest timp de tot ce mișcă pe lumea asta. Gigele? Mai vrei atenție?

În orice caz, Gigel va avea de câștigat, da doar pe termen scurt . Că pe urmă se întorc toate în capul lui, exact exemplul de mai sus.

Desigur, ăsta e un exemplu general, nu implică pe nimeni în mod special(băi pe cine minți tu?).

Eu v-am pupat din mers (primul post de pe telefonul meu). Să-mi fie de bine și să curgă liniștit un vin roșu.

Domnilor, doamnelor, cretinilor și curvelor. Vreau să știți că o duc super bine(e puțin spus) și chiar nu am nevoie de nimic din partea voastră. Dacă tot vă fute atâta grija ce învârt eu, tocmai v-am spus mai sus. Dacă credeați că mă bat cu pumnii în cap de supărare sau de ciudă, supriză, nu fac asta. Chiar o duc excelent! Știu că vor curge comenturi aiurea dotate cu inteligența voastră, dar știți că le șterg.

*De exemplu, anul acesta cei ce vor ajunge în spam din exces de inteligență, vor rămâne acolo pe 9999 zile. Bine?

Hai v-am pupat!

**Idioților, eu vă doresc binele – dacă cumva credeați că am ceva cu cineva, atunci sunteți idioti cu acte în regulă. Chiar v-am spus într-un post de la sfârșitul lui 2011. Dar dacă voi sunteți proști, eu n-am ce să vă fac.

3 comments

  1. Iar te-ai suparat pe omenire ?:))

    1. Nu! :)) dar dacă națiunea e atât de penală:)

  2. NU MAI BEA!!!

Zi-mi ce ai pe suflet !

