Care e scopul celor de la ANPC?

Acestă măreață al cărui scop exact eu nu-l cunosc. Sau probabil îl cunosc, dar ceva nu se leagă. Aaaaaa, ăștia nu sunt ăia care se bat cu pumnu în piept ca totul să fie bio, nu?

Bun totul e superb. Din cauza ăstora am avut ocazia să râd mult și bine pe tema : miere de albine bio. Hai bă, fiți serioși. Doar numai proștii proștilor nu au habar de unde să cumpere miere, sau care miere e bună și care nu.

În fine, buba care mă jenează e următoarea. Am observat în ultimul timp că în școli, s-au introdus tonomate de cafea cu diverse sortimente. Bun, totul e bine până aici, dar ce facem când elevii de ciclul primar au acces la ele? Un espresso scurt îl face pe un puști de clasa 1, să zboare. Plus alte sortimente care sunt pline de arome, aditivi și alte treburi dinastea.

O altă problemă, o aduce prezența fast-food în școli. Asta nu e deloc bine, având în vedere că mezelurile folosite sunt low cost. Mă înșel? Nu cred. Să vedeți voi ofertă de ofertă la un fast-food dintr-o școală din Onești : 5 lei = 3 sandwich-uri + 1 cola. Vă imaginați voi ce fel de mezel se folosește din moment ce un cola de ăla e 2 lei.

Oare ăștia, înainte de a da autorizații de funcționare în școli, nu se gândesc atunci când dau o semnătură? Oare nu face nimeni nici un control? Băi, cafeaua nu e bună pentru copii. Băi, burgerele nu sunt bune pentru copii.

One comment

  1. Cui ii pasa , isi scot banii???
    totul e pt bani in zilele noastre…

Zi-mi ce ai pe suflet !

