Ea este un om minunat

Ea este un om minunat.

Deși între noi nu a fost tot timpul roz, deși noi ne-am redescoperit după multă vreme, vreau să spun că e un om minunat. E un exemplu de fată, deșteaptă, frumoasă și cu capul pe umeri.

Și chiar dacă va pleca(că oricum va pleca în Anglia la facultate), eu am să am tot timpul un loc pentru ea. Nu am cum să nu, iar dacă noi suntem făcuți unul pentru altul, relația noastră va rezista un an la distanță, că apoi să ne putem revedea.

Sunteți împotriva noastră? Vă urez chestii frumoase despre cele sfinte și să vă mănânce buba neagră. Nouă nu ne pasă, că dacă ne păsa nu mai eram împreună.

Acum fie vorba între noi. Cum pana mea să dai cu piciorul unei persoane minunate așa cum e Denisa, când ea pur și simplu te respectă, te face să te simți domn. Te iubește așa, cu toate defectele și lipsurile pe care le ai….

Da ajungi să regreți fiecare secundă cât ai fost fără ea.

Și nu ridic pe nimeni în slavi, eu doar asta simt.

6 comments

  1. Vai, nimeni nu a mai vorbit așa frumos despre mine!
    Stai liniștit, facem noi Anglia să vină mai aproape…
    Cum am mai zis, un conflict nu distruge niciodată dragostea adevărată, nici măcar 100! Acum am să adaug: un munte nu stă niciodată în calea dragostei adevărate!
    Te iubesc, scumpul meu!

  2. Ea, e cu adevarat o fata care se respecta…si prin respectul de sine respecta si pe cei din jur. Ea, emana fericire, iubire si incredere!
    O iubesc si eu!

  3. Madalina · · Reply

    ce dragut! ma bucur mult pentru voi si sper sa iti amintesti vorbele astea daca ai de gand sa te desparti vreodata de ea.

  4. Mi-a placut asta 8-> abia astept sa va vad la casa voastra,cu niste prichindei :*

    1. uuuuu:D:X:X:X

Zi-mi ce ai pe suflet !

