De ce copiați mă Blogroll-ul?

De ce îmi copiați mă lista de blogroll? Voi știți pe cine am în lista aia? Acolo am oameni pe care îi citesc în mod constant, o parte din lista de Google Reader. Oamenii ăia au ajuns acolo pentru că mi-au plăcut, i-am citit, i-am recitit și apoi i-am pus la blogroll.

Voi ăștia care cerșiți link exchange, voi nu sunteți în stare să vă puneți niște timp la dispoziție să citiți bloguri? Voi credeți că dacă l-ai pus în blogroll pe x-lescu gata? Îl lași acolo?

Hai copilașilor la treabă, nu la întins mana!

Zi-mi ce ai pe suflet !

