Ce fac jandarmii când lumea e nemulțumită?

Păi te prind, îți troznesc câteva și te sparg cu niște amenzi.

Am avut o speranță că totuși se va ajunge undeva. Că toată lumea se va răscula și tot sistemul va cădea. Dar nu, jandarmii, poliția și toate astea de ordine o duc prea bine. Lor nu le-a tăiat nimeni nimic. Ei trăiesc foarte bine. Mulțumim pentru amenzi, așa vom scăpa țara de oameni care au ceva de spus. Așa vom scăpa țara de oameni care nu pot să trăiască liniștiți cu 500 de lei.

Oare ce mai așteptăm?

Hai să dărâmăm tot, hai să spargem tot.

*Mâine am să mă duc și am să arunc o piatră în geamul primăriei. Bine?

2 comments

  1. nu sa spargi tot e solutia…vazand ce se intampla de vreo 3 zile incoace parca imi pare rau ca nu sunt si eu acolo la “revolutie”…chiar ma gandeam la forme de protest pasnice…si daca toata tara ar intra in greva pana pleaca “nenea al’ mare si ai sai” oare ce s-ar intampla?

    si aseara am auzit o prostie mai mare decat multe…cica lumea ar fi iesit pe strazi din cauza omului institutie Arafat…si ca jandarmii nu ar fi intervenit pentru ca sunt de acord cu protestul, dar ca in acelasi timp vor sa mentina ordinea publica…si ma gandeam.”care ordine dom’le?ca nu sa spat niciun geam nicio masina nimic…doar s-au blocat strazile si au ramas oameni fara voci”…sa nu mai zic ca erau total nepregatiti pentru a face fata situatiei..iar amenzile sunt singurele lor arme…eventual bastoanele si gazele pe care zilele astea le-au folosit in mod excesiv…

  2. jandarmii, pur si simplu si-au facut treaba… pentru ca atunci cand o gloata de oameni vor sa il calce in picioare pe unul dintre ei atunci 200% exista victime colaterale. sa fii salbatic si sa te dai cu fundul de pamant si sa tipi in centrul unui oras nu e neparat un protest prea civilizat si atat timp cat au existat si persoane care au vrut sa strice pasnicul protest, normal ca a trebuit sa existe cineva care sa reglementeze ordinea. nu vrem sa ajungi ca in Egipt, sau alte tari in care oamenii vor, nu castiga nimic si se razboiesc iar in final tot oamenii sufera!nu ii tin partea lui Basescu, dar daca prin absurd *revolutionarii* biruiesc va veni vre-un conducator mai bun? nu ca nu l-am gasit pe romanul care sa inlocuiasca actualul presedinte… si totusi vrem un altul, dar cine sa fie? tot protesul asta e politica mizerabila.

Zi-mi ce ai pe suflet !

