Eu sunt fumător, eu încă fumez

M-am apucat de fumat dintr-o prostie, dar măcar a fost un pic mai târziu decât cei din ziua de azi, care nici nu fac bine 12 ani și au țigara în bot. Un exemplu de care știe și Cip, e că acu 2 zile eram la o cafea iar la o masă alăturată era un grup de puțoaice(maxim maxim clasa 9, deși nu bag mâna în foc) și fumau, deci nu ne mirăm deloc.

În fine. Eu m-am apucat de fumat dintr-o prostie. Am vrut să văd cum e țigara. Până atunci, e musai să știți că eram contra fumatului. Dar nu așa, ci făceam urât dacă fuma cineva lângă mine. Nu suportam fumul de țigară, mă luam de cei care fumau, le spuneam de avantajele sănătății și tot așa. Pe urmă am încercat și eu o țigară, un LM clasic dacă îmi mai aduc bine aminte. Erau tari, dar nu știu cum, eu nu am tușit. Și atunci, în mintea mea mi-am pus niște întrebări de gen : băi cum pana mea poate să zică lumea că țigara e nașpa, când are un gust atât de fain? Prima țigară a avut gust de ciocolată gen Primola, Poiana. Mi-a plăcut, chiar a fost foarte interesantă prima mea experiență cu o țigară, de fapt primul meu sărut cu Geta🙂.

În fine. Eram copil și trebuia să mă ascund de părinți, mai ales de tata care e lichidatorul fumatului. De mic îmi zicea : dacă te prind cu țigara în gură, te pun să o mănânci așa aprinsă. Oukey! Uite de asta fumez eu acuma🙂. Mama tot timpul îmi zicea : Miroși a țigară! Eu îi răspundeam : am fost la o bere în barul X și se fumează acolo. Scăpam repede :))(mama, știu că îmi citești blogul, să nu te superi)

Eh și apoi când a aflat mama oficial că fumez. Adică pur și simplu am fumat de față cu ea. Mă trezisem pe la 12-1 și i-am cerut să-mi facă o cafea. Până una alta eu m-am pus la laptop(în 2010 era asta, deci să nu credeți că fumam cot la cot de mic). Și o văd pe mama că întră în camera mea cu o cafea în mână. Eu foarte politicos, îi zic : Mamă, dar ies cu tine afară la cafea! Iar mama îmi răspunde : Bine , dar eu nu-ți dau țigări! Și eu îi zic atunci : lasă că am și eu! Și am scos frumos un pachet de Winston Blue și am ieșit la cafea. Îmi era rușine să aprind țigara, mama rădea de mine, eu muream de rușine. Na!

De lăsat tutunul, m-am gândit de multe ori, dar n-am ajuns la nici o soluție exactă. Am fumat țigară electronică dar mai tare îmi făcea poftă de țigară normală. Plasturi n-am încercat, dar oricum nu am văzut pe cineva care să se lase din cauza asta. Chiar vorbeam cu Mișu zilele trecute despre efectele nocive ale fumatului și cum eu nu înțeleg că Geta e dăunătoare, dar sincer el e amuzantul. Hai că ieri s-a abținut să fumeze, dar nu știu cât o să reziste.

Probabil și eu am să mă las, pentru că trebuie. Dar nimic nu îmi prea ridică moralul, nimic nu prea mă face să renunț definitiv la fumat. Cred că….. dacă doctorul mi-ar spune că mor în 2 luni dacă nu mă las de fumat, atunci poate da, m-aș lăsa.

Bonus(ipostaze în care am fost prins că fumam) :))

[cincopa AMHATzKlcrSV]

3 comments

  1. te sustin eu ma! :))

  2. din cate imi amintesc te-ai apucat serios cu LM rosu knd am fugit in lume:))

  3. Incearca cu cea mai usoara metoda de a te lasa de fumat, eu am reusit si multi altii au facut-o deja. Trebuie doar sa asculti un audiobook gratuit la adresa:
    http://easywaytostopsmoking-poney.blogspot.com/
    si sincer nu iti mai trebuie sa pui tigara in gura niciodata.

Zi-mi ce ai pe suflet !

