Pentru retardații care l-au votat pe Băse

Dragi retardați, stimabile relicve,

Cu drag vă scriu din fața acestui minunat laptop. Cu drag și cu mâna pe inima. Vă scriu așa, mă adresez voua. NU aveți nici un drept să protestați. NU aveți nici un drept să comentați. Aveți doar dreptul să stați în banca voastră. E cel mai minunat drept de care puteți beneficia. Ați fost proști, de două ori chiar. După 5 ani de trai greu, voi l-ați mai votat. V-a cumpărat cu o găleată electorală și două kile de zahăr, orez, fâină și mălai.  Vă admir pe unii că totuși ați ieșit în stradă și v-ați luat bătaie de la jandarmi. O meritați. L-ați votat, l-ați ridicat în slăvi. Voi sunteți singurii care au adus țara la acest nivel. Nu eu, nu el, nu noi, nu nimeni. Doar voi! Eu nu l-am votat, eu nu am votat pe nimeni, pentru că știam că fac o prostie și decât să fiu responsabil în egală măsură cu un alt cetățean pentru traiul prost, am ales să-mi anulez votul într-un mod mai mult sau mai puțin interesant. L-am votat pe Ceaușescu (am desenat un pătrățel pe buletin, am scris Nicu Ceaușescu și am pus ștampila). Că am făcut ceva rău? Că nu am dat dovadă de cine știe ce? Lasă așa, măcar nu sunt murdar pe mână.

Așa că dragii mei. Nu vă mai plângeți. Voi l-ați votat, acceptați acum situația. Nu aveți drepturi. Jandarmeria pe voi să vă bată, nu pe noi, nu pe noi care vrem altceva. Să vă spargă cu amenzi, să vă spargă capetele alea seci de țărani cocliți. Ați venit de la țară la oraș, să arătați și voi bine, dar sunteți niște măscărici.

Acum mergeți la Băsescu. Acum mergeți la el, mergeți și cerșiți o căldare electorală.

*hai totuși să nu facem un blog politic :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

