Ce vreau eu anul acesta de la AndreiAmon.ro

Nu mă interesează un trafic exploziv, nu mă intereseaza un exces de vizitatori. De fapt n-am vrut niciodată să ajung la o astfel de performanță.

Nu vreau să ajung în văzul unui blogger mai mare, să mă țină în frâu și să-mi ofere un trafic spectaculos. Neah, nu vreau asta. Bloggeri mari sunt în țara asta. Ei scriu multe și o fac al dracu de bine. Respectul meu pentru unii din ei este mare, pentru că de la ei am învățat câte ceva. Nu ridic pe nimeni în slăvi pentru că nu e greu să vă dați seama la cine mă refer.

În 5 luni de la apariția andreiamon.ro, am văzut niște rezultate foarte bune față de simpluinculori. Când am tras linie la finele anului 2011, am rămas plăcut surprins de rezultate. Mi-am mărit traficul de 4 ori, am mai câștigat cititori fideli care îmi trimit mesaje dacă nu postez de cel puțin două ori pe zi. Am primit cadouri de Crăciun din partea SuperBlog și Real. Am primit felicitări din partea unor clienți și multe urări de bine. Nu e cine știe ce, dar credeți-mă, pentru mine e chiar foarte bine. Mă bucur că ușor ușor, cresc.

Ce vreau anul acesta?

– Să-mi dublez traficul pe lună.

– Să particip la mai multe campanii.

Cam atât. După asta vom mai vedea ce și cum.

Multe mulțumiri celor care au apreciat și susținut acest blog. Mulțumesc și celor care au dat cu parul.

2 comments

  1. Cătălina · · Reply

    Felicitări şi succese!

    1. ms cătălina:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

