Concluziile trase după câteva zile de proteste

Nu punem la socoteală că sunt contra lui Băse, nu, ci doar ce am înțeles eu din tot. De joia trecută, sau de când mama naibii.

– Majoritatea celor din mass media românească… De fapt mass media românească este un jeg(părere personală). Câteva exemple : Realitatea, RomaniaTv, Protv, Antena 1, Otv ș.a.

– Toată lumea vorbește, toată lumea știe câte ceva, toți sunt deștepți.

– Cei care judecă aceste proteste, au salariul de peste 400 euro. Adică cam asta e faza. Pentru unu cu 20 și ceva de milioane sau mai mult nu-l afectează nimeni cu nimic. Din contra, el o duce superb, are bani de chestiile de zi cu zi plus un mic concediu de weekend pe lună. E formidabil. Iar ei chiar nu au de ce să se plângă, ci : “Uite mă huliganii ce fac acolo”. Păi da cucoană, ăia n-au salariul ca tine.

– Mai bine urmărești șirul evenimentelor în presa străină.

– În România nu se trăiește ca în UK. Citisem undeva că după protestele de astă vară din Londra, guvernul a pedepsit grav toate persoanele arestate la acea vreme și de aia cică s-au liniștit englezii. Păi da mă, da la noi nu e ca acolo. Au ei prețuri mari, dar și salariile sunt mult mai mari. Ce înseamnă criză pentru ei? Criza la ei se desfășoară așa : o vai, nu mai am bani să ies în fiecare seară să mănânc în oraș.

La noi e invers. Cine naiba își permite să iasă să mănânce în oraș fără să se uite puțin cu părere de rău la portofel?

– Și o dovadă de om prost. Ieri la postul despre votanții lui Băse, un domn nu dau nume Andrei de prin Moinești/Comănești, care este(ATENȚIE) student la Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării at Universitatea BABEŞ – BOLYAI și vocalist/chitarist la trupa ARS Poetica din Moinești. El a încercat să facă pe interesantul cu mine, să-mi arate cine e el, unde studiază el, câți bani are el, să se lege de mine că fumez și de aia n-am bani, ce chitări și-a cumpărat el și multe altele. Îmi pare rău domnule Andrei, dar muzica cu care tot te lauzi tu e de negăsit și doi la mână, dacă prezentați o piesă atât de simplă în halul celei de mai jos, atuci e clar că nu aveți o treabă cu muzica. Vocea ta sună ca o oală spartă. Trei la mână, pot să înjur pe cine vreau. Și nu în ultimul rând, pe tine probabil te-au plătit bine să faci tam tam celor care sunt contra lui Băse/

Enjoy! Dă madăr uof ol, dă oane, dă uonli : Ars Poetica :))))

Să facem o horă mare ca la Chișinău. Nu am nimic cu băieții, dar nu te lauzi în momentul în care n-ai cu ce să te lauzi. Te lauzi atunci când ai habar de ceva anume.

*Totuși.. nu-mi dau seama cum a putut scoate chitaristul primul solo atât de interesant.

2 comments

  1. Tocilarul cu gura mare de pe Facebook? :))
    Credeam ca doar a imprumutat chitara sa celor din formatie pt cover nu stiam ca face parte :))
    Even better…Acum a completat tiparul tocilarului “realizat in viata”.

    1. Si pentru domnul Andrei din Moinesti/Comanesti… cu tot cu facultatea lui si cu gandurile pasnice si binevoitoare pentru cei de la conducerea acestei tari… tot in piata la vandut tigari ajunge dupa facultate :)) Poate atunci isi va deschide ochii :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

