Copiii din ziua de azi(doar pe TPU)

M-am abținut mult să nu cad jos de râs. Este vorba despre tpu.ro(nu le dau link, mi-e greu să cred că există oameni atât de proști)

Voi începe cu o poză.(am răspuns și eu ca tot omul – cele îngroșate)

Drăguță. În fabricile de cerneală, nu se masturbează nimeni și nu-și lasă urmașii în cerneală. Sau asta tind să cred doar eu?

Continuăm.

Kazimir intreaba:
Buna ma numesc florin am 15 ani si sunt indragostit de o fata de pe tpu. o cheama bastet si as face sex cu ea doar ca sunt inca la stadiul de masturbat. cum as putea sa o fac sa ma doreasca atat de mult incat sa se ajunga la sexualitate?

Off măi Kazimire. Poți să rămâi la stadiul ăsta, înca 3-4 ani, apoi te poți însura.

maocar intreaba:
Buna! am o problema. cand eram mai mica, (sunt fata) mi-am trecut prin vagin anumite chestii. nu a fost masturbare, dar am trecut pe acolo. asta ar putea sa ma opreasca din crestere? adica, am crescut de atunci, dar imi este frica ca nu voi putea ajunge la inaltimea normala mie. (dupa gen). va rog! imi ete foarte frica. de cateva zile plang in continuu.

Aici am rămas fără cuvinte.

 VR26 intreaba:
Buna! am si eu o problema. nu mai simt cind ejaculez. pina acum nu am avut asa probleme, asta se intimpla de vreo 4-5 zile.ne masturbam cu prietena mea, si nu am simtit cand am ejaculat. Asa de 2 ori,(mentionez ca nu am avut relatii sexuale nici inainte nici dupa masturbare)A doua zi , cand am avut relatii sexuale, eu am ejaculat si la fel nu am simtit!ajutati`ma va rog!

Dacă ești nesimțit, eu ce să-ți fac?

 Asta care urmează e ruptă din rai(la propriu) :)).

Felix intreaba:
Sunt hiperactiv sexual(am chef noaptea de golanii) si nu sa dorm si no. aveti vreo idee ce as putea face? Fara masturbare va rog sunt pocait si tin la trupu si sufletul meu. Dar trebuie sa potolesc cumva flamandul din mine de dorinta de sex aveti vreo optiune?

Bby_5006 intreaba:
Buna, va rog sa nu va bateti joc, sunt foarte foarte speriata,

Deci eu ma masturbez de cand eram mai mica… si pana acum vreo 2 saptamani. [m`am lasat]. Am auzit ca sifilis se poate face din masturbare, avand in vedere ca lucrurile cu care m`am masturbat nu au fost toate sterile, si am avut o bubita ca un cos pe zona genitala, si niste pete pe spate, pot sa am sifilis? sau o fi doar o confuzie? . multumesc mult.

Da! Ai sifilis dentar.

(24 August 2011 )

Buna ziua! am penisul stramb sprea partea stanga si cred ca este de la masturbare.va rog spuneti-mi daca pot sa fac ceva pentru a reparaam 13 ani

Da desigur. Îl bagi în menghină și strângi.

 alin33 intreaba:
Daca o fata este virgina pot sa ii fac sex oral ?

Nu Aline. Acolo ai să găsești lighioane, cutia pandorei, moartea lui Ciam Ciam și multe altele. Să nu cumva să bagi limba acolo :)))). Dobitocule!

suflet intreaba:
Deci.Eram in camera cu prietena mea si i-am zis sa-mi faca si mie un oral.A acceptat,s-a pus pe treaba si dupa vreo 10 minute mi-am dat si eu drumul ca tot omul in gura ei dupa care ea a incercat sa ma sarute iar eu am intors capul.Acum nu mai vorbeste cu mine ce sa fac?

Există oameni mai penibili de atât?

Paulikess intreaba:
Fara nici o caterinca sau altceva. Care dintre voi ati facut sex oral in timpul menstruatiei ? se face sex oral in timpul menstruatiei ? este o problema daca facem sex oral in timpul menstruatiei ? fara caterinca discutii serioase va rog

Întrebare : te ține pe tine să bagi botul acolo când ea e pe stop?  

De încheiere.

Copii proști. Eu înțeleg că voi sunteți născuți în altă epocă, aveți alte obiceiuri și gândiți altfel ș.a., dar totuși eu nu cred că unii din voi sunt atât de proști.

Referitor la sexul oral. Sexul oral îl faci de plăcere, sau din dorința de ați satisface cât mai bine partenera/partenerul. Dacă se cade de acord în privința sexului oral, atunci nu e nici o problemă. Totuși sfatul meu(de fiecare dată cel mai bun) : Terminați naibii cu tâmpeniile. Mergeți la școală, ieșiți afară să vă jucați și lăsați naibii toate tâmpeniile astea. Sincer? Eu la 12-13 ani, dacă vedeam o scenă mai fierbinte așa într-un film notat cu 12, eu râdeam😉. Voi?

Cip își face o cruce mare, spune un doamne miluiește și râde(asta în timp ce citește acest articol).

48 comments

  1. =)))))))o sa mor maaaa…ce idioti…

    1. Astia nu sunt normali =))))))))))))))))

  2. Pe burta :))) =)) ce pe burta , am ras de mi-au dat lacrimile :)) Baaaaa trezirea !!! Ce futeti voi ma la 12 ani ? =))
    Hai Nibiru odata ca ne ducem de tot dracu !

  3. Doamne am ras de ma doare burta =))

  4. buna,in primul rand vreau sa zic ca fazele de mai sus de pe tpu sunt scrie la misto de persoane care nu am ce face si chiar nu mi se par amuzante.Ar fi trist sa fie pe bune

  5. =))) Doamne ieri dimineata era sa intarzii la scoala ca am stat sa citesc :)) =)))) Am inceput ziua cu o portie buna de ras =)))

  6. MOR ! =)))))))))

  7. anonim · · Reply

    Si eu am 13 ani dar nu imi sta gandu la asa ceva si nici nu mie stat. Este o porcarie .eu unu nu vreau sa imi stri c copilaria masturbanduma sau facand sex ,si nu credeam pana acum ca exista si astfel de copii care gandesc ca niste porci

    1. pai sa nu-ti stea, ca nu-i de bine

    2. fraiere

  8. thoamneeee =))) copii nebuni la 12 ani se ft cu stilouri si mai stiu eu ce fac=)))))))))))

    1. macar unii dintre ei, scriu “Doamne” corect, in caz ca faceai aluzie la alt cuvant…nu-mi amintesc sa existe in dex.

  9. Razvan · · Reply

    Acum sa-ti recomand alta mai tare. Pe clopotel.ro, rubrica Sexualitate -> Intrebari pentru psiholog, oricum, ceva de genul, te descurci sa gasesti… Cele mai idioate cretinitati ale noii generatii, acolo le gasesti! Have fun! (You’ll have, trust me!)😀

    1. multumesc=))))

  10. Desteptule, Kazimir a pus întrebarea la vrăjeală şi probabil la T/A. Face pe trollul, şi doar nu crezi tot ce scrie pe tpu, sau eşti mai prost decât toţi ăia grămadă.

    1. Vrajeala ne vrajeala, tot ce e acolo are sambure de adevar. Asa este ca si tu esti una din alea care se masturbeaza cu stiloul?

      1. Da, da. :-j

  11. Andrei · · Reply

    Multi din astia sunt si trolli….
    E drept ca sunt la retarzi cu duiumul pe tpu ,dar unii din ei doar fac trolling

  12. Da stiu ca exista acesti “oameni” pe TPU; am intalnit sai eu cazuri :|:|:|:|

  13. Numero1 · · Reply

    Tu esti cel prost fiinca nu ti-ai dat seama si voi toti nu v-ati dat esama ca ei fac la misto toate ecste intrebari ca sa distreze lumea,sa atraga prostii si sa se ia la cearta cu altii,cel mai bine ar fi sa nu-i bagati in seama !

    1. asa e ca esti unul din ei?

  14. Bai radem noi radem dar sa speram ca e doar o gluma proasta altfel asta e viitorul romaniei :(((

  15. Sunt trolli, se amuza si voi credeti ca prostii.
    Kazimir e si insurat si are si o fetita ! =))) “inteligentilor”.

    1. kazimire, stai jos. nota 2!!!!!
      15 ani? Ești prost mă!

    2. aha…de unde stii?=))”geniule” lasa-ne ca suntem satui:|

  16. Deluxe · · Reply

    ma da voi nu va ganditi ca astia fac la misto?

  17. gabriel014 · · Reply

    poi yo ce sa mai zic, lu aia ia`u trecut chestii prin vagin=))))) si aia ii face sex oras si dupa nu o saruta, si am auzit ca se fac pui de cuc din cerneala daca va intra cerneala in vagin incepeti sa faceti oua
    =)))))))) si yo pun intrebari pe tpu dar nu deastea, pun cv gen legate de PC telefon, si chestii nu daca imi bag pl in chiloti si chilotii fac bichinii

  18. Sti ce nu pot eu sa cred?Ca nu deosebesti prostia de trolling.I-am vazut pe site-ul ala pe mai toti de acolo si pun intrebarii pentru amuzamentul altora.Si eu mai fac asta dar vad ca unii sunt batuti in cap si pur si simplu nu inteleg,si asa ajungi pe alte site-uri catalogat drept inapoiat,prost…etc.
    Data viitoare fa dracu’ un screenshot.

    1. da prima poză ce e? Pictură rupestră?

  19. Anonim · · Reply

    Daca au zis la misto sau nu asta nu stiu decat ei…Important este ca ei in loc sa invete si sa se bucure de copilarie stau si scrie pe tpu toate cele…=))In rest e total… :))

  20. Catalin · · Reply

    Omule esti foarte tare era sa ma omori de la cat ras am tras:)))
    LOL ce generatie de la 12 ani se,,,,,,,,,,
    vai de capul lor
    bv omule inca odata:)

  21. O singura curiozitate: Astia cu ce fut la 12 ani?:| Ce oameni! In loc sa isi vada de copilaria lor “fericita” , se gandesc la sex oral si mai posteaza si pe net !

  22. P.S.: Foarte tare articolul ! In sfarsit (sa speram) ii trezeste cineva la realitate! :-bd Tine`o tot asa!

    1. Tu crezi că e singurul articol de genu’? Sunt n articole pe internetul ăsta despre întrebările tâmpite de pe tpu. Sunt postări până şi pe YT. Speri prost că o să trezească pe cineva treburile de genu’… mai mult îi încurajează pe ahtiaţii după atenţie să continue, pentru că văd că sunt băgaţi în seamă.

  23. =)))))))))))))))))))))))))))))))) aia crede ca a ramas gravida de la cerneala :)))))))))))))))) frate .. MOR =))))

  24. Alyn0104 · · Reply

    Lol la drumu mare :)))))).Tine-o tot asa.Ma bag si eu pe clopotel sa imi mai inveselesc putin ziua xDDD

  25. deci sa inteleg k acel kazimir e insurat si are si copil…si e posibil k si altii dintre cei de mai sus sa aiba mai mult de 20 de ani…dar am o intrebare Cat de bonlav psihic trebuie sa fii k sa ai asemenea activitati la 20 si cv de ani???:O… indiferent de cine sunt acei oameni….au nevoie de multe sedinte la psiholog….:|

  26. iKronstadt · · Reply

    tpu este plin de prostie crasa, insa majoritatea exemplelor date de tine sunt “out of stupidity”. Sunt doar postari ale unor useri isteti, care-si bat joc de userii idioti. Dar tu n-ai cum sa-ti dai seama, deoarece esti un prapadit de chibit. Vorbesti in necunostinta de cauza, exact ca fraierii ce comenteaza aiurea cautand sa se bage in seama. Vad ca-i deja boala nationala :))
    Dupa cum scrii, esti reprezentativ pentru tpu :))
    Prapaditule!

    1. Desteptule, asa este ca esti unul din ei? Asa este ca te masturbezi cand te uiti la bunica ta?

      1. Eşti jalnic. La fel ca 80% din postările tale.

      2. :))) multumesc. de azi nu mai comentezi!

  27. Catalin · · Reply

    nu credeam ca exista copii asa de retardati.Daca sa ziceti ca chiar ti se intampla taci dracu nu zi la tot INTERNETU ca tu nu simti cand ejaculezi sau ca ai penisu stramb.A zis bine ala care o spus sa-si bage diku in menghina :))

  28. Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh… Ce sunt penibil sunt ăștia …😀 M-am râs încontinuu în timp ce citeam :)) Mai penibili decât ăștia cred eu, nu există… =))

Zi-mi ce ai pe suflet !

