Gust amar

Am un gust amar în gură. Cu părere de rău stau și mă uit la tv, citesc articole pe net și multe altele. De ce? Pentru că văd băiețași șmecheri care ocupă funcții importante și apar cu lozinci de genul : Împreună putem schimba România.

Usl, Psd, Pd ș.a.

Oameni buni care vă aflați în acest moment în București și scandați. Să nu lăsați pe nimeni să vă fure ceea ce voi încercați să construiți acum. Nu! Scuzele mele că nu sunt și eu acum acolo cu voi, dar cauzele sunt multe și serioase. Să nu lăsați puterea în mâna unor oameni care acum profită de efortul dumneavoastră. De ce zic dumneavoastră? Pentru că nu credeam că am să văd așa ceva în acest secol și tocmai de asta vă port un deosebit respect. Sper să nu vă retrageți în cazul în care veți auzi că don mariner a scos niște legi noi care vă aduc vouă profit. Nu! Ori la bal, ori la spital! Mai multe nu-mi permit să spun pentru că nu sunt acolo.

Și dacă or ajunge alți hoți la conducere, hoti de genul Crizantemă Antonescu and company, eu am să mă tot duc din România. Am să tot plec unde am să văd cu ochii.

Poate prin ce am zis eu mai sus am dreptate… sau poate nu. Dar eu asta cred.

Referitor la lozinca de mai sus.

NU băieți, nu! Nu puteți schimba România, așa cum nici eu nu pot face șpagatu. Nu puteți rezolva nimic, nu mai mâncați degeaba câcatul adunat atâția ani. Aduceți un Carol 1(reînviat), un nene care nu e român.

*App de fraieri. Mai e un nene, nu dau nume Diaconescu, care se crede împărat peste jumate de Europă, care ar merge cu Phantomul și ar saluta lumea cu scârbă. Treaba e foarte serioasă cu Diaconescu, având în vedere că jumate din prostime o să-l voteze. Apoi ferească crucile din cimitir de o ajunge un OTVist la conducere sau măcar în parlament.

Zi-mi ce ai pe suflet !

