Paranormal Activity(toate 3)

Văzusem partea 1 acum circa un an de zile. Mi-a plăcut, nu zic nu. Iar cum la mine tehnologia ajunge mai greu, că deh, stau în Cartierul 6 martie aka Satul Catolic, am aflat de părțile 2 și 3 zilele trecute. Așa că eu cu Mișu ne-am pus frumos de ne-am uitat la 2 și 3.

Nu pot să zic decât că filmele sunt superbe. Nu înțeleg critica altora vis-a-vis de această serie, probabil unii adoră filmele cu adevărat low budget în care sare sângele ca la țâșnitoare din dejtele victimelor.

Hai serios mă.

Și ce e foarte interesant în aceste filme, aceste 3 bucăți superbe, e că de fapt partea 3 e prima, apoi partea 2 iar partea 1 de fapt și de drept e ultima, deși au fost scoase în ordinea de 1-2-3.(nu știu dacă ați înțeles ceva din ce am zis eu mai sus). Exact ca în Războiul Stelelor, unde ordinea a fost scoasă așa : 4-5-6-1-2-3, iar ordinea actiunilor e de fapt 1-2-3-4-5-6.

Eu vă recomand Paranormal Activity.

App. Știți că în 2 e Cristy și Chaty când sunt mari și au copii. În 3 acțiunea se petrece în 88, când ele sunt fete mici. 3-ul se termină superb, cu bunica lor care face spiritism și e la originea fenomenelor.

Dacă vreți senzații tari, ridicați volumul boxelor inclusiv bas și vizionați toată seria🙂.

One comment

  1. Don’t SPOIL!!!!

Zi-mi ce ai pe suflet !

