Ce mișto de unii

Aveam un vecin care stătea fix față în față cu mine. Avea undeva la 50+ de ani și stătea cu mă-sa. NU avusese niciodată o femeie, dat fiind și handicapul de care suferea(avea un picior rămas ca la vârsta de 12 ani, adică unu mai mic și unu mai mare – din cauza unui vaccin făcut prost).

În fine.

Toată pensia care o lua el și mă-sa zbura pe băutură – de aici înțelegeți voi. Țin minte că ieșea în poartă și mă striga. Dacă eram acasă, atunci era bai :

Nelu : Dai ci faci mă Andrei mă?

Eu : Bine nea Nelu.

Nelu : Hai nu ti duși oleacă la magazin să-mi cumperi un vin?

Și mă duceam. Îmi dădea bani și mă duceam. Atenție, el nu băga niciodată băuturi spirtoase ci doar vin de ăla la 5 lei bidonul(9 poloboace sua cum naiba îi spune). Când nu avea bani, tot mă duceam și îi luam pe datorie. Până într-o zi în care am aflat cum stă treaba.

Patronul de la magazin, care între timp și-a deschis și crâșmă, a căzut de acord cu nea Nelu la următoarele : Dacă Nelu nu avea bani de băutură și multe altele, el tot avea dreptul să cumpere de la magazin. Așa și baba Lina(mă-sa). Toate astea pentru ce? Păi casa, pământuri și terenul din spatele casei rămâneau patronului de la crâșmă după ce aceștia doi mureau. Adică na, treaba merge așa : eu mor, îți las tot, dar mă lași să beau după voia inimii. Iar dacă eu mor înaintea mamei mele, tu o să ai grijă de ea până moare și ea.

Zis și făcut. Toată treaba asta a durat undeva la maxim 2 ani de zile. Cât a putut să bea în 2 ani de zile? În nici un caz 4-5 miliarde de lei vechi :). Chestia asta mi se pare superbă :). Adică tu dai băutură și produse în valoare de maxim 200 milioane și câștigi miliarde.

Vreau și eu, să mor de nu :)).

Zi-mi ce ai pe suflet !

