Fobie de șufe, tiroliană și altele

Am o fobie de lucrurile astea. Nici să-mi dai bani nu m-aș da cu tiroliana sau cu alte lucruri ce au prevăzut o șufă.

De ce? Păi acu 3 ani(cred) am fost undeva la o cabană la ziua Georgianei(user pe blog cu numele Geo) și era acolo un râu. Ca să treci râul, era o cutie susținută de 2 șufe de oțel iar cutia culisa pe acele șufe. Într-un moment de neatenție, am pus mâna pe una din șufe, exact când s-a dat drumul la frâne. De aici vă imaginați voi ce s-a întâmplat.

Cu ce m-am scos din această întâmplare.

– Probleme cu degetul mijlociu de la mâna stângă.

– De asta îmi folosesc foarte rar degetul mijlociu atunci când cânt la chitara bass.

– Când e frig afară, simt că îmi taie cineva degetul.

Dacă greutatea era mai mare, puteam să-mi pierd degetul în acel accident stupid.

Zi-mi ce ai pe suflet !

