Învățământul, liceul și buba neagră

Am făcut și eu liceul și l-am terminat acum câțiva ani. Am făcut un liceu tehnic, mai slăbuț așa ca să mă înțelegeți(dar asta din diverse motive). Au fost și la noi probleme, nu zic nu. Dar bubele negre nu sunt în liceele tehnice, ci în liceele de prestigiu. În liceele în care chipurile se învață foarte bine.

Cum ziceam. Am făcut și eu un liceu, dar parcă nu era așa. Prostimea din învățământul liceal e la cote alarmante. Elevii de liceu sunt mai imaturi de la an la an. Pe unii elevi de liceu deja îi preocupă avortul, banii de droguri și altele. Sexul în băile liceelor e la ordinea zilei, trasul de praf pe sub bănci e la fel.

Prin imaturitate mă refer strict la modul de a aplana o situație înainte ca ea să degenereze.

Știu că mulți se simt cu musca pe pălărie, dar așa veți gândi și voi peste câțiva ani când veți vedea progeniturile din anii terminali.

Doar spun.

*Eu pe perioada liceului nu am avut nici un fel de problemă cu bătăile, drogurile, curvele ș.a. Voi?

Zi-mi ce ai pe suflet !

