Cafeaua din viața noastră

O mică plăcere din viața mea – Cafeaua.

E un lucru de care m-am atașat foarte mult. Și nu sunt singurul care la orice oră din zi sau noapte nu zice nu la o gură de cafea. Indiferent de situație, eu o beau pentru că e bună. Mă face să mă simt bine(cel puțin la nivel psihic), mă face să gândesc limpede. Hai să luăm câteva exemple să vedem unde ne întâlnim cu acest dar magnific numit cafea.

Dacă nu fumezi sau nu bei cafea, nu e nici o problemă. Tot poți să citești mai departe.

De exemplu. Te trezești iar prima chestie la care te gândești e modalitatea de a trece peste toate lucrurile de dimineață și să-ți bei cât mai repede cafeaua. Îți faci un ibric de cafea, îți torni generos într-o cană(doar a ta să fie), deschizi laptopul, îți aprinzi o țigară și savurezi. Desigur, ajungi și pe twitter și acolo ai să vezi că majoritatea au twitturi de gen : coffee time. Deja te-ai lovit de cafea de două ori în mai puțin de o oră, nu-i așa?

Pleci la cursuri. Pe scările facultății stau studenții care fumează și beau cafea de la tonomat. Te întâlnești cu domnii colegi și desigur, mai e timp și te duci repede ca vântul de-ți cumperi o cafea. Stai, o savurezi împreună cu o țigară generoasă.

Pleci de la cursuri, ajungi acasă și mănânci că na, te-ai ofilit de atâta învățat. După ce ai mâncat, îți aduci aminte că în ibric a mai rămas loc de o cană. Îți torni, chiar dacă e rece, îți aprinzi o țigară, totul e exact cum îți dorești.

De aici dau exemple :

– De te cheamă cineva în oraș, nu-ți zice hai la o tequila hai la un suc. Îți zice clar : Hai la o cafea sau Hai la o bere(deși beau extrem de rar – da mă, m-am lăsat de sportul ăsta).

–  După ce faci sex, merge o cafea. Indiferent unde, bei o cafea și fumezi o țigară extrem de liniștit.

– Întâlnire cu o amică – la cafea.

De aici, obiceiuri proaste marca Amon și Mișu :

– 6-7 seara. Din lipsa de făcut ceva, bem cafea.

– 11-12 noaptea. idem

– 3 dimineața. Dacă plictiseala e cruntă și au mai rămas țigări de la punctele 1 respectiv 2, atunci se mai toarnă generos încă un ibric de cafea.

Și tot așa. În concluzie, eu dau nas în nas cu cafeaua de minim o dată pe oră.

Da știu. Nu e bună, îți crește tensiunea, o să mor. Altceva? Măcar nu beau, nu mă droghez, nu trag pe nas, nu sar de 10 ori de la parter ca să mor.

5 comments

  1. Coffee my love too !

    1. cafeaua e buna 😀

  2. Mori mai repede, dar sti ca ai trai bine. Nu ma regasesc in totalitate in cele de mai sus dar impatimit al cafelei sunt si niciodata dar niciodata nu spun nu unei guri de cafea:D

  3. Nu mori mai repede. Desi pare greu de crezut, exista beneficii ale cafelei. In plus daca ai tensiunea mica, este indicata cafeaua 🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

