Sunt un romantic(al dracu de incurabil)

Sunt un romantic dat dracu atunci când e vorba de prietena mea.

Sunt al dracu, pentru că pun suflet mult atunci când e vorba de o relație. Nu sunt genul ăla : Hai fă să te f**! Apoi alta. Nu nu, mie îmi place să numesc sexul dragoste. Îmi place să fac o fată să se simtă bine, așa cum trebuie de fapt să se simtă o fată. Să se simtă iubită, rasfățată și nu în ultimul rând, o doamnă. Să se simtă mândră de progenitura de lângă ea, indiferent de situația.

Sunt un fel de lipitoare de aia care dacă s-a prins, acolo rămâne.

Poate și greșesc, nu zic nu, dar nu-mi place să văd fata de lângă mine că plânge sau că suferă.

Și prin asta nu mă refer la faptul că trebuie să te duci să urci mândra în mașină atunci când termină orele și să o duci la restaurant. Alea sunt niște lucruri de oameni cu bani iar dragostea și fericirea lipsesc cu desăvârșire. O fată normală vrea ceva nou, vrea ceva frumos, simplu și frumos. Nu ne legăm de mândrele care se uită după lux și considera asta fericirea eternă.

De exemplu, o floare nu e scumpă și poți face o surpriză plăcută indiferent de situație. Că e supărată, că are draci(e greu să le înțelegi – e valabilă faza cu rindeaua și cuiul pe creier), că e pe stop, nu contează. Îi duci o floare, un trandafir roșu de preferat, iar oricât de hâdă ar fi ea o să-ți zâmbească. Îi spui dimineață înainte să plece la cursuri sau serviciu că o iubești și o să-ți fie dor ea. Doar atât și ai să vezi rezultatele. Îi spui cât de minunată este.

Sau când vă întâlniți, îi apreciezi stilul. Îi spui că e foarte frumoasă și că-i stă bine.

Pentru fiecare dintre noi, femeia de lângă este cea mai frumoasă după mamă. Așa este?

Apoi din când în când o duci într-un loc frumos. Îți strângi toate economiile și o duci într-un loc frumos unde poți bea sau mânca ceva bun. NU trebuie să faci asta tot timpul, că devine monoton. De exemplu, eu și Denisa ne bem cafeaua în fiecare weekend, doar noi doi. Stăm, discutăm, zâmbim, glumim și multe altele. Apoi sâmbăta seara ieșim în oraș și mâncăm(nu tot timpul). E o chestie care te face să te simți foarte bine, o chestie atât de simplă dar care te face să zbori uneori. Ești cu ea, faci cu ea niște lucruri atât de simple, dar e frumos.

O conduci acasă, aștepți să intre în casă apoi pleci. Ăsta e un lucru frumos și simplu, care face mult. Asta înseamnă că îți pasă de ea, și o vrei în siguranță.

Nu uita de ziua ei, nu uita de zilele importante gen aniversarea cuplului. Nu uita de ea și nu o lăsa să te caute întotdeauna.

Eu așa fac. Poate nu-mi iese întotdeauna, dar îmi place să tratez o fată așa cum trebuie ea tratată, adică ca o doamnă.

*M-am referit strict la cuplurile care încă au dragostea în sânge. Și repet, nu ai nevoie de foarte mulți bani să faci o fată să se simtă extraordinar.

One comment

  1. Auzi, nu cumva vrei sa te clonezi? Ca as vrea si eu un Amon clona! Serios!
    Denisa, esti o norocoasa!
    Te invidiez pentru asta!:*

Zi-mi ce ai pe suflet !

