Cred că dau de dracu

O mai zic de 10 ori dacă e cazul. Cred că am dat de dracu.

M-am trezit ieri dimineață pe la 7 într-o durere de murea ciam ciam lângă mine de milă. Cafeaua multă, țigările în exces și nopțile nedormite cred că și-au făcut de cap. O durere îngrozitoare în zona inimii m-a făcut să mă ridic din pat. M-am dus la bucătărie, am băut o cană cu apă și brusc, piciorul stâng m-a lăsat. Toată partea stângă de fapt și m-am izbit de ghiuvetă. În momentul ăla am crezut că asta a fost, o să mor, o să mă zburde forțele invizibile care ne guvernează prin rai și iad. Nu m-am lăsat bătut și cu ultimele forțe am ajuns la baie și mi-am băgat capul sub dușul de apă rece. După ce am prins putere am luat telefonul și mă gândeam serios să chem o ambulanță dar am lăsat baltă toată treaba asta mai ales când am început să respir din ce în ce mai greu.

M-am dus în pat și m-am întins pe spate. Cu ochii deschiși priveam tavanul, agonia mea nu dădea nici măcar un semn că s-ar termina. Iadul a mai continuat așa timp de jumate de oră cred, după care m-a bușit un somn de ăla pierdut. Știți și voi cum e după o durere de aia groaznică, când tot organismul e foarte slăbit și adormi în secunda 2. Stați așa că nu s-a terminat. M-am trezit după 2 ore și nu mult după asta, m-a bușit sângele pe nara stângă cu o presiune de am zis că spoiesc toți pereții cu sânjili meu. Am murdărit telefonul de sânge, laptopul la fel.

Dragi cititori. Întâmplarea de ieri dimineață m-a speriat destul de mult, chiar dacă am glumit pe seama ei(așa sunt eu). Drept urmare, am limitat anumite vicii. De la 3+ cafele pe zi, am tras linie la una dimineață și atât. Cât mai puțină cofeină(cola și altele). Țigările au fost reduse și ele, sau sunt în curs. După treaba de ieri dimineață simt o slăbiciune pe partea stângă iar zona care m-a durut e foarte sensibilă. Inima îmi bate cu putere.

Dacă a fost preinfarct, atunci d-zeu cu mila.

Drept urmare, eu mă voi lua de mânuța stângă și mă voi duce la doctor. E musai, nu mai merge.

3 comments

  1. eternallnight · · Reply

    ar trebui sa te duci la doctor….

    bunicul meu exact la fel a patit , dureri in partea inimii , la lasat piciorul, mana … ajuns la spital… pocnit vas snage la creierul mic … sange pe nas alea alea…. pocnit vas sange la creierul mare , iesit cu picioarele inainte…

    fugi rapid la doctor!

    1. iei :D:D:D:D

      1. eternallnight · ·

        bine, nu cred ca se ajunge acolo, dar fugi la doctor si fa niste analize

Zi-mi ce ai pe suflet !

