Întrebare pentru bloggerii ăia mari

Eu sunt un mini blogger. Deci mă exclud total. Am blog că îmi place, scriu pe blog că pot avea și eu ceva de spus atunci când mă supără ceva, am idei de scris și multe altele. Povești cu zâne, Bruce Lee și Cercopitecul Spoială găsiți și aici – în fine.

Sunt câțiva bloggerași mari în România de care sunt practic dependent. Și chiar nu-i pup în cur, dacă asta credeați. Au ăștia un stil de scris de te face să le calci iar iar și iar pragul. Nu-mi dau seama ce îi face așa faini în arta scrisului.

V-ați dat și voi seama despre cine e vorba, nu-i așa?

Desigur, primul loc e luat de Cetin – fără nici un fel de discuție. Pe urmă urmează Sebastian cu poveștile lui nemuritoare. Apoi cei de la TvDeCe.

De ce nu sunt mai mulți bloggeri de genul ăsta? Sunt mulți care probabil sunt amuzanți sau au ceva de spus, dar nu atrag cu nimic.

Zic și eu, copil mucos de la marginea blogosferei care a împlinit doi anișori de când are blog(27 ianuarie).

*Nu pup mă pe nimeni în fund!

2 comments

  1. visurat e un trist si un plictisitor. Ii citeam blogul zilnic dar de 1 luna incoace ma adorm aberatiile pe care le scrie.
    Cetin mai merge… inca. Imi place mult Haoleu acum si supermagnet. Sunt 2 tipe f tari!
    Cel mai mult imi placea Razvan Coloja. Nu stiu daca l-ai citit dar avea niste povesti de radeam cu lacrimi.

    1. 😀. Mă bucur că îmi citești blogul:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

