Știrile Protv – din nou, cei mai proști

Eu nu am să înțeleg în viața vieților mele cum de un site ca știrileprotv există. Nu am să înțeleg și nici de cap n-am să-i dau.

Am mai scris despre ei parcă, dar nu asta e important. O știre superbă la ei sună cam așa : Vecinul tau poate citi aceasta stire de pe conexiunea TA la internet. Cum iti protejezi intimitatea 

Intrați să și vă minunați de știrile protv, încercați să-i înțelegeți că sunt mai retarzi de fel iar tehnologia ajunge la ei mai greu. Ajung la părerea că redactorii și toată echipa care formează acest “colos” penal, nu au ce scrie și ca să umple bagă lucruri apărute acum 100 de ani. Parola la wirelles e apărută acum 7000 ani lumină, proștilor! 50 de km?

Păi să-mi trag două dacă nu mă duc la Bacău și schimb toată conexiunea wirelles, că poate poate doar așa o să prind rețeaua God & CO.

Proștii pământului!

Zi-mi ce ai pe suflet !

