În timp ce voi citiți asta

În timp ce voi citiți aceste rânduri, eu cu pași repezi și cu o oarecare teamă mă duc la doctor.

Mă duc la doctor, mă duc să mă consulte, să mă maseze, să toarne acid pe mine(dracu mă-sii) pe urmă d-zeu cu mila. Apoi trimitere la secțiile x,y și z. Apoi vor urma transplanturile de amigdale, unghii, vene și tendoane. Pe urmă îmi vor tranșa creierul să vadă la ce mă gândesc atunci când cânt la chitară bass. Apoi mă vor duce la ginecologie să mă facă virgin din nou, că poate așa așa am să mai simt și fiorul primei dragoste :)).

Râdem glumim, dar la doctor tot mă duc.

Zi-mi ce ai pe suflet !

