Cum am distrus bucătăria

Eu în mod normal fac mâncare bună. Nu o zic doar eu, au mai zis și alții. Dar fac asta atunci când am chef, când sunt în elementul meu și mă freacă nimeni cu telefoane.

Dar ce se întâmplă atunci când nu am chef? Atunci când mă sună lumea în veselie? Păi ferească Dâ-zeu😉.

Am stricat un rând de paste încercând să experimentez ceva… nu, n-a mers, n-a ieșit nimic. Apoi m-am pus să fac o pizza medie, că îmi era poftă. Am uitat de ea, era de așteptat – de aici vă imaginați voi cum era în bucătărie(măcar dacă era mai cald afară :().

Am văzut că nu a ieșit, am încercat să fac niște cartofi prăjiți. Am zis că rămân pe cartofi, cu două ouă bătute omletă, niște mușchiuleț parpalit, cașcaval ras și niște murături. Era de așteptat să nu-mi iasă nic. Am ars cartofii, am ars omleta, m-am tăiat la dejt, am băgat mâna aia ciungă în borcanu de murături și am zis că sparg casa în 7(vă imaginați voi de ce). Perfect, nu a ieșit nimic.

La ora 4 bucătăria arăta ca încăperea reactorului 4 Cernobyl după explozie. Fum, unele lucruri sfârâiau, eu urlam de nervi, un telefon care suna în veselie, un câine care lătra a prost.

O zi mai frumoasă de atât?

3 comments

  1. Imi place la bucatarie, nu imi place la curatenie🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

