Cod rogvaiv de ninsoare

De azi începe iarna, iar începe. A fost foarte cald până ieri, azi începe iar. Calamitate naturală, dezastru.

Va ninge, va ninge mult.

Proștii tot proști rămân. Hai, toată lumea la cumpărături, că după gata.

Ăia la știri făceau zilele trecute niște reportaje de toată jena, cu piese de făcut dragoste pe fundal, cu reporteri idioți care mai aveau oleacă și zburau pe sus. Dar ei, de dragul reportajelor se duceau în fund de câmpie.

La mine deja ninge, ningea defapt de pe la ora 6 dimineața când am ajuns acasă. Acum eu șed mumos în patul meu de lângă calorifer, beau o cană de ceai, micul dejun l-am luat deja și șed foarte bine, nu ca voi :)).

4 comments

  1. Ma sperie iarna asta, sper sa vina caldura cat de repede

    1. Mai avem de așteptat, din păcate😐

  2. Amoane, parcă îţi plăcea iarna…sau mă înşel?

    1. Da! O iubesc….

Zi-mi ce ai pe suflet !

