Nostalgie – Îmi vine să plâng

Am dat din greșeală azi de un clip pe youtube. Clipul e ăsta :

Și atunci mi-am adus aminte de 486 pe care îl aveam în dotare. Aveam un bax de dischete pline cu jocuri și toate cele, programe( :)) ).

Vă mai aduceți aminte? Calculatoarele alea care cârâiau atunci când se suprasolicitau, când deschideai un joc așteptai să se încarce. Sunetele de la erori aveau și ele farmecul lor. Căutați pe net toate sunetele scoase de windows 95. Merită!

Apoi am trecut la Pentium 2, cu unicul, the best, the motherfucker Windows 98.

Parcă erau alte vremuri. Parcă altul era farmecul când jucai Preistoric 2, Dave 2, Volfied, Supaplex, Home Alone, jocuri cu o grafică de toată jena. Dar era frumos, mult mai frumos. Nu știu cum ar fi fost să mă nasc în zilele astea, să cresc cu WOW, Call of Duty MW3, GTA 4 etc etc etc.

Dar de GTA 1 și 2 mai știți? Gouranga care era cod la GTA 2 dacă nu mă înșel.

Ce vremuri….

Bonus :

Îmi dă o lacrimă🙂

One comment

  1. eternallnight · · Reply

    eu inca joc volfied :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

