Vecinul prost tot prost rămâne

Am ajuns acasa pe la 6 dimineața. Cum veneam eu spre casă, mai greu așa că era zăpada cât malul, m-am gândit să ies apoi cu lopata să dau zăpada și să fac pârtie. Ce mai, om gospodar, de dimineață mă apucă bandaliile – numa bun de însurat.

Am luat ușor curtea la lopată apoi am ieșit în stradă. Zăpadă până la genunchi și alea alea, nu glumă. După câteva minute apare și un vecin care la fel, făcea curat în fața porții. Zic bună dimineață că deh, îs mai tânăr, îmi răspunde și ne vedem de treburile noastre. M-am oprit, mi-am aprins o țigară și mă uitam la el. După câteva minute rămân fără grai de prostia extremă marca vecin prost și rupt în patină. Domnul vecin, aka Petrea, arunca zăpada în stradă. A dat el zăpada toată în stradă. Că el e buricul străzii de când mă știu pe aceste meleaguri.

Și stăteam și mă gândeam așa în sinea mea : ce căcat de om poate exista pe acest pământ. Oare el nu s-a gândit că are mașină? Pe aici cum o scoate? Lasă nene, că până vine plugul pe aici mai durează, și până se întâmplă asta poți bine mersi să cureți toată strada.

Eu ca un om bun ce sunt, am făcut curat la mine ăn față, apoi am făcut pârtie circa 30 m de ambele sensuri până la mine la poartă(adică până la vecinul de lângă și celălalt – înțelegeți voi). Am făcut asta că tot eu merg pe acolo, că și vecinii trebuie să treacă pe acolo și toată treaba asta nu e făcută degeaba – cel puțin pentru mine.

Dar cu vecini de ăștia care se gândesc numai la ciorba lor? N-ar trage plugul ăla mai repede și să-i ducă ditamai mormanul în fața porții? Oh cât aș mai savura asta.

Acum e 8 dimineața și beau o ciocolată caldă, să mă mai încălzesc oleacă.

2 comments

  1. Văzui şi eu ce băiat harnic eşti!:)
    Fusei azi în vizită la tine acasă, numai să văd ce treabă ai făcut tu!
    Ai o cafea pentru asta!:)

Zi-mi ce ai pe suflet !

