De ce bucureștenii sunt deștepți?

Intrasem pe un profil de-al unui prieten care își arde timpul prin București și am dat de discuția asta, scurtă dar spune multe.

De exemplu Thaz ăla e un șmecher în toată regula. După ce că habar nu are să zică ceva coerent, mai face și pe șmecherul marca București cu fraza : Îți bate miriștia în geam și tu ai net?

Când văd asemenea specimene, ajung ușor ușor să cred că orice loc din această țară este considerat “țară” în ochii bucureștenilor. Ba mai mult, tot ce nu e din București este echivalent cu țăran, țărănoaia, MOLDOVA.

Bucureșteni idioți. Mai aveți și voi norocul că printre voi sunt și oameni decenți, așa vă mai spală fețele de cocalari infecți.

*App, eu stau într-o cutie de carton, cu geamurile sparte iar în locul lor am pus celofan. Nu am apă curentă, încălzirea e de la un reșou improvizat, dar am internet, prin satelit chiar. Defapt tot orașul trăiește într-o cutie. Așa e aici în Moldova :).

Hai să trăim!

Zi-mi ce ai pe suflet !

