Frica din viața unui blogger

În viața fiecărui blogger există un moment de care îi este frică. Desigur, lipsa de idei. Cine are blog știe.

Eu tind să cred că am ajuns iar în momentul zero din super mega viața de blogger. Pur și simplu nu am idei, nu reușesc să scriu ceva calumea, nu-mi ies articolele. Am mai mult de 30 articole salvate în drafts dar care nu cred că au ceva cherem. Sper totuși să trec mai repede de această perioadă și să postez iar câte 5-7 articole pe zi. Până atunci, am o întrebare pentru cei care au blog.

Cum reușiți să treceți cât mai repede de această perioadă?

3 comments

  1. CAut pe youtube câte cevaşi încerc să fac mişto!
    Mă documentez pe feisbuci ca să vad ce mimoze s-au mai filmat goale, care ţi-au mai dat singure like la poze şi crede-mă…găseşti Amoane!:)

  2. In general ideile imi vin cand merg SINGUR pe afara fara nici un fel de distragere.. Bai frate, sa înnebunești nu alta..

    Eventual daca ai vreo problema care te macina, incearca sa o vezi asupra altor persoane nu asupra ta.. sa vezi ce explicatii filosofice o sa-ti vina prin minte si eventual solutia acelei probleme🙂

    Sau stai alaturi de unul care vorbeste mult si baga tot felul de prostii in ceea ce zice.. Nu stii cand nimereste ala o idee buna si iti vine sa scrii 5 pagini😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

