Clasificarea omului

Se știe că omul e cea mai proastă specie existentă. Are rațiune, dar degeaba. Omul e prost, EGOIST, invidios și rău. Lucrurile astea nu le vezi nicăieri, nici un animal nu face așa.

Am să fac o clasificare a omului, așa cum îl consider eu.

1. Omul cu bani

Majoritatea oamenilor cu bani sunt proști. Mândria, aroganța și ura sunt trasate pe creier. El are tot timpul dreptate, nu are rost să te pui în gură cu el sau să-i spui că e prost, chiar nu are rost. Așa e el. Banii ajung să-l prostească. Are mulți oameni în jurul lui și se crede ăl mai tare cercopitec. El nu știe că majoritatea din jurul lui încearcă doar să-l fure mai repede sau să aibă trai bun pe spinarea lui. Nu-i este frică de lege și de nimeni. Din partea lui, toată lumea să-l sugă de ce are mai prețios. Păcat de banii lui care sunt pe mâini proaste și nu se duc acolo unde este nevoie. Ce contează că un om oarecare cerșeste pe bună dreptate la colț de stradă pentru că viața a fost nedreaptă cu el? El va trece pe lângă cerșetor fără măcar să se uite la el – doar nu se coboară la nivelul altora. N-ai lovele? Stai liniștit, nu se va uita la tine. Asta se aplică la ambele sexe. Câte fete de bani gata sunt cu tipi oarecare? Numărăm pe degete.

2. Băgătorul în seamă

Ăsta este un specimen de care mulți se feresc. Multă lumea fuge de astfel de persoane doar pentru simplul fapt că ele trăiesc.  Ăștia sunt oamenii ăia pe care nu vrei să-i vezi dar oriunde mergi te lovești de ei. Simplu, ei sunt peste tot. În postul ăsta voi folosi mai mult cuvântul ‘prost’, doar așa să contureze mai bine. Băgătorul în seamă sau maimuțoiul(așa cum l-am poreclit) va face în așa fel încât toată atenția să fie îndreptată asupra lui. Cum vă dați seama că e un individ de gen? Va ieși în evidență prin fazele de om prost, va face pe măscăriciul cu tot ce ține de penibil. Sincer, nu am nimic cu oamenii care au darul de a vorbi bine și mult. Oamenii ăia ies în evidență pentru că sunt inteligenți și cunosc foarte bine momentele în care pot plasa o glumă bună și inteligentă.

3. Bețivii și drogații – ăia de fac scandal

Oamenii ăștia au ceva acolo unde nu trebuie. Sunt mulți care au luat calea asta din diverse probleme, dar NU este o scuză. Dar există ăia care din prea mult bine o zboară treptat pe arătură. Ce contează? Trebuie să facă asta. E petrecere? Droguri înainte, apoi merg la petrecere. Merg acolo să facă scandal și să se lege de Gigel că o particulă de praf de pe obrazul lui este situată în punctul x și nu y. Merg acolo să bea și să se dea la puștoaice de liceu primar, că doar alea sunt mai ușor de fraierit. Alea sunt și mai proaste că deh, îi văd pe ei mari drogei, cu nasul alb și ochii afundați în orbite iar asta te fac foarte maturi. Așa ajung fetele târfe, din cauza proștilor de gen.

4. Omul cu nșpe fețe

 Tipul de om pe care nu te poți baza. Îți va trăda de fiecare dată încrederea și în fiecare zi va afișa o altă față. Ți se pare că Ionel e schimbat azi într-un mod radical? Nu e nici o problemă, să te bazezi pe el în continuare :)).

5. EU

Eu sunt un nene oarecare. Nu excelez prin nimic și nici nu caut asta. Am și eu o prostie pe creier. Pun suflet în orice fel de relație, mă atașez foarte repede de oameni și mă scald imediat în realitate. La asta recunosc, sunt prost, prost făcut grămadă de multe ori. O altă prostie de care dau dovadă uneori e că mă aprind foarte repede. Mă aprind și zbier din nimicuri🙂. Totuși mă deosebesc de mulțime prin multe alte lucruri bune.

6. Mișu

El e un om interesant, excelează doar când se exteriorizează la tobe. Prostia lui e că tace. Se aprinde foarte greu, iar până face asta stă și inghite.

Mai sunt și alte tipuri de oameni, sunt sigur de asta. Tu ce fel de om ești?

3 comments

  1. Eu sunt tipul de om care vorbeste multi si prost uneori, ma aprind foarte repede si nu excelez in nimic:))

  2. Din ce ai zis, mă simt un fel de Mișu.. Mai puțin cântatul la tobe ! :))

  3. eu sunt tu:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

