Eu îmi fac trupă

Am stat și m-am gândit așa mai bine la un proiect frumos, rupt din rai și filmele SF. Momentan e doar de proiect și doar discuție. Știu că am mai zis asta, dar Oneștiul nu oferă ceva frumos, nu oferă condiții.

Proiectul va suna în genul Zdob și Zdub. Tot așa, muzică și versuri din folclor cu tente rock, așa cum trebuie să sune o muzică adevărată.

Avem nevoie de chitară, un nene cu voce – da voce bună să fie și ceva instrumente tradiționale.

Dacă credeți că sunteți capabili(aici vorbesc în adevăratul sens al cuvântului), vă place muzica bună, știți să cântați, sunteți capabili de live, prezență scenică fără emoții și dormit pe loc, eu vă aștept cu propuneri.

Sincer m-am săturat de cântat în corul bisericii, m-am săturat să stau degeaba, m-am săturat să cânt doar acasă și vreau ceva nou. Asta e muzica pe care îmi place să o cânt și nimic altceva.

A da, tobe… dacă Mișu nu se bagă, atunci caut și tobă. Nu mai aștept pe nimeni, nu mai țin la fițele și aerele nimănui.

Aștept propuneri.

*știu că voi aștepta degeaba, în orașul ăsta sunt prea mulți care au aere.

3 comments

  1. I’m in! m/

  2. te chem sa imi canti la nunta daca te apuci de treaba serios

Zi-mi ce ai pe suflet !

