Puți mă!

Nu cred că există multă lume care să știe că igiena personală e mai importantă decât apa caldă și doamne doamne la un loc. E multă lume care nu se spală, e multă lume care fuge de apă și săpun. Dar să lăsăm săpunul, măcar dacă ar folosi apă.

Și uite așa ne lovim zi de zi de proști care pleacă de acasă în speranță că vor găsi comoara lui Ionel dar mirosind a hoit. Credeți că numai țiganii miros urât? Stați să vedeți și românașii cum nu se spală și dau cu parfum peste. Atunci e atunci, atunci îți dai mațele afară și bușești idiotul de lângă. De aia există apă și săpun, de aia există bun simț. Pe ăia de la țară dintr-un cătun oarecare îi înțeleg, deși ăia se spală seara când vin de la muncă. Dovezi sunt în jurul vostru, nu e greu să găsiți oameni care fie vreme caldă fie rece, nu se spală. Așa vor ei, pur și simplu. Ei habar n-au că put a transpirație și prăjeală.

Stând azi cu Boghi la o cafea într-un local select( =)) ), un țigan se așează la câțiva pași de noi. Am zis că ne dăm afară toată cafeaua băută. Un miros de ăla de jeg fermentat probabil. Pe ăștia dacă pui benzină și le dai foc, pun pariu că nu vor arde. E prea mult rapăn, prea mult jeg țapăn.

Asta e valabil și pentru fete. Mai vedeți niște fete de alea fardate, rujate, îmbracate în fițe… dar nu cred că ați vrea să știți cum miros. Da da, de puțoaice zic. Alea de le vedeți pe Facebook mari modele. Ferească d-zeu să le dezbraci și să-ți facă o piruetă, că te prăbușești. M-am convins de asta într-un trecut cât de cât apropiat – nu-mi mai trebuie. Plus de asta, eram în Bacău și am luat un autobuz să vin spre apartament. La a doua stație urcă în autobuz o fată, bună în draci, o mimoză de asta bună de nimic(doar sex și pa). Unde credeți că s-a așezat? Chiar pe scaunul de la lângă mine(în gândul meu zburau fluturii). Dar au murit repede fluturii mei și s-au îngropat singuri. Mirosea, dar într-un stil barbar a prăjeală și transpirație.

Spălați-vă, nu mai ieșiți pe stradă ca nebunii.

Zi-mi ce ai pe suflet !

