Să râdem cu Andrei și Denisa

Cum ședeam noi cuminței pe patul din dormitor, brusc s-o luat curentul. Nu e nici o problemă.

– Pui, îți dai seama că nu mă lași singură aici până nu vine curentul, nu-i așa?

– Stai liniștită.

– Hai că mănânci aici.

– Bine Denisa.

Și ne ducem în bucătărie amândoi, că doar n-o fi rămas ea singură acolo în întuneric. Am mâncat, am râs, am discutat de problemele universului subatomic și vrăjeli de gen :)). Toată treaba asta s-a petrecut în 45-50 de minute. Și ne plângeam noi acolo ca doi copilași, că nu aveam curent, că ce facem și că afară e ger și se răcea în casă.

După câteva momente ne-am luat inima în dinți și ne-am îmbrăcat să ieșim la o țigară. Ghiciți ce – curentul era venit de 15-20 de minute. Mi se părea mie ceva ciudat că se vedea beculețul aprins pe întrerupător, dar tot la lumănare am stat.

4 comments

  1. Era mai romantic sa stati la lumina lumanarii:)
    (Chiar daca era una de aia cu care te duci la mort)
    :))

    1. nu era de aia, ci chiar una roșie foarte bună pentru altceva 🙂

  2. Ah, mă scuzaţi atunci! Ce bine că s-a luat curentul:)):>

  3. Deci nu ca-i fain. Pe bune!

Zi-mi ce ai pe suflet !

