La noi lenea e cât casa, nu zăpada

Bine fac că nu mă uit la tv, bine fac, nu știu pe cine am moștenit de nu fac asta. Tv-ul încă mi se pare la stadiul de invenție futuristică și atunci când îl deschid stau și mă minunez.

Eh, aseară stăteam în pat cu Denisa și ne uitam la tv, ce să facem și noi.Ați văzut și voi gospodăriile alea din sudul țării unde oamenii erau îngropați în zăpadă, nu? Ăia se dădeau de ceasul morții, că sunt nenorociți, că nimeni nu-i ajută, că autoritățile stau și se uită la ei.

Nu! Nu autoritățile sunt gunoaie. Autoritățile își fac treaba acolo unde trebuie. Gunoaiele sunt gospodarii. Da, ăia de stau ca fraierii în casă atunci când ninge și se uită pe geam cum crește zăpada în curte. Să iasă afară să măture zăpada? Să iasă să deszăpezească? Nu, aia nu e treaba lor ci treaba autorităților. Autoritățile și armata trebuie să-i scoată din casă.

Vreți să cred duma cu ninsul într-o noapte cât 10?

Și la noi a nins chiar foarte mult, n-am mai prins de mic așa ninsori. Da stat să aștept armata să mă scoată din casă? Am ieșit eu frumos și am curățat. Pe margine e zăpadă de 1 m, dar am pârtie unde să merg.

Atâta lene ca la români n-am văzut în veci.

6 comments

  1. Sper sa nu incep o cearta, dar nu poti spune asa ceva, cand 95% din sinistrati sunt pensionari, care nu stau la caldura in casa, ci tot la frig. Pur si simplu nu poti fi arogant fata de oameni care nu au lemne si bani de acele lemne.In plus, acolo este moartea, e Siberia, e crancen[au inghetat trenuri intregi], si tu le ceri satenilor sa fi iesit “sa isi curete”curtea, cand ei mor pe capete? .Si cu ce sa iasa oamenii aia, cu lingurita si sa dea fulgusor cu fulgusor?
    Stau si ma intrebi cand vor veni inundatiile in primavara, tot asa vei spune ca ar trebui sa iasa sa-si scoata apa cu orice din curte?
    Sunt foarte constient de caracterul lenes al poporului din care fac parte, de care m-am saturat . Dar sa fii asa arogant si sa judeci in stanga si in dreapta…parca da urat.

    1. Călin, eu judec pentru că aceleași probleme sunt și la mine. Da, sunt pensionari, dar pensionari cu romul în bot. Dacă ai fi văzut ce drojdei erau la tv, atunci nu-ți stă inima? Nu te gândești așa oleacă? Așa cum bunicul și alți pensionari trecuți de 70 de ani ies afară și dau zăpada dimineață la prima oră, așa și ei, săteni fiind, pot face asta foarte frumos și foarte bine.
      De inundații, atunci o să fie d-zei cu mila, asta o recunosc.
      Dar treaba cu zăpada, hai să fim serioși, sincer. Oamenii din acele sate, oamenii ăia nu pot ajuta? Oamenii ăia în culmea tinereții lasă porcii să moară în coteț pentru că în casă e cald și bine? NU EXISTĂ!
      Și pe timpuri era la fel, ningea la fel, dar nu se plângea nimeni și parcă lenea asta nu era așa🙂. Dar țăranul român s-a emancipat🙂

  2. eu sunt deacord. si la mine a fost zapada de un metru pe drum, nu am putut nici sa ajung la scoala o saptamana dar tata si toti vecinii unii avand si 79 de ani au iesit cu lopatica si in fiecare zi de la primul fulg si au facut urme! hai sa nu ne dam de ceasul mortii cu tot felul de stari de alerta si cu situatii de criza ca treaba asta la un anumit nivel e socoteala politica. vor stare de urgenta pt vrancea ca sa pape niste bani baietii destepti , sa se castige niste drumuri de curatat de catre aia care au masini si au cotizat cand trebuia cui trebuia la preturi de 10 ori cat fac si fara licitatii, ca sa se apeleze la rezerva de stat pt niste oameni care nu sunt la limita supravietuirii. pana la urma cum ajunge telviziunea la Glodeanu Silistea pot sa ajunga si masinile distribuitorilor de alimente.In Romania un lucru e drept si universal valabil, din orice situatie se face o tragedie si din orice “tragedie” baietii destepti fac bani!

  3. Băi, și la mine în curte e zăpada de 1m. Dar am ieșit așa, fumușel, tătă familia la deszăpezit. A luat tata o mașinărie șmecheră care face toată treaba și nu prea mai avem de ce să ne plângem… Bine, noi avem 4×4, deci nu trebuie să deszăpezim complet😀.

  4. http://www.antena3.ro/galerie/jumatate-din-ara-sub-ninsori-46-de-drumuri-na-ionale-inchise-din-cauza-viscolului-vezi-live-cum-se-circula-in-capitala-130795.html#foto

    NU VREAU SA JIGNESC PE NIMENI DAR, luati-va familia si iesiti “frumusel” la deszapezit. “Cod rosu de ignoranta” [zis la antena 3]

Zi-mi ce ai pe suflet !

