De ce există Trinitas?

Există aceste posturi, radio Trinitas și Trinitas TV. Amândouă aparțin Patriarhiei Române.

Ce nu înțeleg eu :

– Care e menirea lor?

– Pentru ce e nevoie de astfel de posturi, când se știe că românul e un credincios convins?

– Pentru ce există acele emisiuni idioate, mai ales pe Trinitas Tv cu șmecherași îmbracați în negru care dețin Mercedes și BMW?

Eu nu le găsesc rostul. Sunt niște lucruri atât de penibile, niște dezbateri de doi zece fără nici un fel de d-zeu. Vin ăia acolo și dezbat ei teme ca desfrânarea, lăcomia, ura față de aproape și multe altele. Ăia judecă pe alții iar ei sunt mai ceva ca lumea de rând. Oare ei cred că prin faza asta atrag lumea la biserica ortodoxâ? Dacă vreau să discut cu d-zeu, mă duc la biserică, aprind 10 lumănări și mă iartă el, că tot e mare și bun :).

Și credeți-mă, fac Onești – Bacău de 3 ani de zile și mai prind ocazii care rup de slujbe. N-am nimic cu omul, așa vrea el să asculte Radio Trinitas. Da îl vezi că face cruce de 10 ori, mai are oleacă și face mătănii în mașină, se roagă iar toate aste nu au nici un d-zeu. Dacă e de accident, nu te salvează nimeni, nici măcar acele slujbe în care un tovarăș îmbrăcat în negru incantează cele sfinte de parcă ar fi ultimele lucruri de pe acest pământ. Domnilor, lucrurile astea nu țin nimănui de foame. Românul e prost pentru că așa e el și apelează la cele sfinte doar atunci când e de rău. În rest? În rest nimic, își vede de treaba lui.

Zilele trecute am ajuns din greșeală pe Trinitas Tv. Erau doi preoți, mari smecheri pe o oarecare tarla. Ei dezbăteau cu interes tema : Fiul risipitor. Cui îi pasă? Nimeni nu înțelege balivernele alea, nimeni nu ascultă exact cu vârf și indesat ce trebuie să înțeleagă. NIMENI!

De fapt : Cine e atât de prost să asculte slujba de duminică pe Trinitas?

Și cred cu tărie, că pe viitor toate astea se vor muta pe internet. Dacă vrei să te spovedești, accesezi pagina patriarhiei și ai acolo ce fel de spovezi, desigur, contra unei sume modice.

Ori eu sunt al dracu, ori am dreptate.

6 comments

  1. Dupa mine, Trinitasul e esenta vietii! E miezul unei zile plicticoase!
    Pentru mine, e o mare labareala, sincer!
    La ce pana mea sa ascult liturghia acasa, cand pot prea bine sa merg la biserica?
    Nu inteleg!
    Dar romanul vrea sa fie in pas cu “moda”!
    Daca italienii au Rai 1, 2 si 3 parca unde se difuzeaza liturghii sia ltele, noi de ce sa nu avem?

  2. Prietene….bati campii tareeee de tot asta. Eu nu am nimic cu tine,dar exagerezi grosier.:) Exista un post anume pentru ca exista oameni care il asculta.Au Bmw-uri?Bravo lor.I-ati si tu.Cine esi tu frate Eliade sa scrii Istoria religiilor? Este normal ca un om sa aiba si abateri, dar este de apreciat faptul ca macar teoria o ofera pt anumite generatii. Ascult eu Trinitas?NU! sunt fata de preot?NU din nou…si cu toate astea postul tau e o dovada clara a faptului ca ai mintea limitata.Tare.cU RESPECT,incearca sa scri ceva interesant si adevarat.[Mary draga,sunt batrani si oameni paralizati care nu merg la biserica si asculta acel radio.Nu doar tu ai voie sa te bucuri de diferite oferte in materie de muzica houseraprock.Au si ceilalati dreptul asta]

    1. nu pot să mulțumesc pe toată lumea, nu-i așa? 🙂

      1. Lasă Amoane…tu eşti prea încuiat la minte, la fel şi eu:)) Noi să trăim!:)

  3. ;))bai..voi ati tras concluziile.Eu doar mi-am zis punctul de vedere

    1. stai liniștită Alexa. Foarte bine ai făcut :).

Zi-mi ce ai pe suflet !

