Unele reclamă un viol prea târziu

Sunt conștient că durerea cauzată de un viol este extrem de mare. O fată poate ceda psihic, o poate lua razna urât de tot. Sunt foarte puține lucruri de le poți compara cu un astfel de act.

Dar totuși, nelămurirea mea e următoarea.

O fată oarecare e violată. Ea tace pentru că e amenințată. Să fim serioși…. te duci din moment ce ai pățit așa ceva și faci reclamație, apo bagi la vâșcă animalul de ți-a făcut un astfel de rău. Tu dacă taci, taci, ajungi să te mai violeze în alte rânduri.

Sau fetele de sunt violate și abuzate sexual de părinți. Cum pana mea să taci după ce un tată te violează sau pune mână pe tine într-un alt mod decât cel părintesc? Să fim serioși acum. Și multe după astfel de violuri, ajung să facă un copil, doi, trei și tot nu reclamă.

Înțeleg distrugerea psihică la care sunt supuse unele, dar atâta lucru să suni la 112 sau să te duci la primul vecin să-i spui tot, chiar nu e mult. Deloc! Că e tata și nu se cuvine să-i faci una ca asta? Dă-l în pizda mă-sii, din moment ce a făcut asta, el practic nu merită să mai trăiască.

Chiar sunt împotriva unui abuz, indiferent de natura lui,

3 comments

  1. Agree !

  2. Adevarul e ca si eu mi-am pus aceasta problema, si am ajuns la concluzia ca nu pot intelege trauma cu adevarat, nu pot sti ce se intampla in capul violatei. Probabil ca sentimentul e terorizant de vreme ce unor fete le este frica sa denunte fapta….

  3. Adevarul e ca si eu mi-am pus aceasta problema, si am ajuns la concluzia ca nu pot intelege trauma cu adevarat, nu pot sti ce se intampla in capul violatei. Probabil ca sentimentul e terorizant de vreme ce unor fete le este frica sa denunte fapta.

Zi-mi ce ai pe suflet !

