Parada militară din Moscova

Aseară am găsit parada militară din Moscova din mai 2010. Am stat și m-am uitat la toată și chiar nu mi-am pierdut timpul. E ceva de nota 11+, nimic nu se compară cu așa ceva. Câtă disciplină, cât de frumos.

Partea 1 o găsiți mai jos :

În partea 2 se continuă cu armamentul terestru, tancuri, tavuri, rachete balistice, focoase nucleare. Apoi începe și parada de avioane.

Un spectacol frumos, ceva foarte reușit. Se mai îndoiește careva că Rusia nu poate?

*Mulțumirea de pe chipul lui Medvedev face toți banii :D.

Zi-mi ce ai pe suflet !

