Ăștia sunt artiști?

Un top update făcut de mine, cu îmbunătățiri și multe alte lucruri. V-ați prins! Ăștia fac muzică de 2-10. Mulți îmi vor sparge capul, mulți se vor luar de mine, dar tot atât de mulți sunt tot atât de proști. Muzica pe care o ascultați acum la radio, rămâne acum și gata🙂.

Vând un pont pentru fraieri : muzica bună se ascultă și acum după atâția ani, sau mai bine zis decenii.

Topul meu începe așa :

1. Rihanna : Artist de la foarte nașpa în jos. Mai ales cu piesa aia We Found love, hai băi mă lași? E ruptă în gură după bani și sex prin crâșme, ce căcat a găsit?

2. Alexandra Stan : A scos domnișoara asta o piesă de-ți vine să spargi pereții cu capul. Ți se împleticește limba în gură. V-ați dat seama singuri, șlagărul ( :)) ) se numește Million🙂.

3. Michel Telo : Când i-am ascultat maneaua în limba spaniolă chiar suna bine, instrumentalul cel puțin sună fain. Dar în pușca mea, cu poți să îți bați joc de urechea unui om timp de 6 ori pe oră? Unde e posibil? Tâmpiții de la ProFm o lasă pe repeat într-un mod straniu. Muriți mă cu Ai Se Eu Te Pego.

4. Celia : Femeie aia are cohones? O strânge cineva de ele?

5. Lala Band : moartea din Carpați volumul 7.

Vă băteți cu pumnul în piept că asta e muzică? Da, o fi ea muzică, dar peste un an nu o să mai fie.

Pont 2 : Super magnifica și ultra șlagărul șlagărelelor Alehandro de la Lady Gogu…… ce s-a mai întâmplat cu ea? Dead? Kaput??

4 comments

  1. Sustin anti-rihanna for life !!! :)))

    1. curvă!!!!!

  2. Foarte tare!…Mare adevăr grăiești!:))

  3. Unde-i Inna? Ai uitat-o pe marea divă?

Zi-mi ce ai pe suflet !

