Regnul pițipoancă

Problema stă în felul următor : 

Luăm o oarecare pițipoancă. Să o numim mai departe Vasilica. Vasilica este o pițipoancă, cu actele în regulă chiar.  Până aici totul bine. Dar vasilica nu se crede așa, nu recunoaște și se aprinde când aude asta. Ea consideră majoritatea fetelor de rangul ei niște pițipoance. Da, așa le consideră. Că fac poze-n oglindă, că merg pe tocuri indiferent de vreme, că se dau cu-n tub de glet pe față, că umblă numai după băieți cu bani/mașini/vile/lux, că fac bot de rață și se pozează nu contează, ele sunt pițipoance în ochii ei.

Întrebarea e următoarea : Ce înseamnă de fapt și de drept o pițipoancă în ochii altei pițipoance?

Din moment ce ea face ce fac altele, ea totuși refuză să creadă că e pițipoancă… stai că n-am înțeles.

Știți ce-mi sugerează mie o poză cu una care face bot? Că buzele alea au atins și alte nșpe chestii pe lângă lingură și furculiță sau că una din fantezii e desigur fuck face.

Aș vrea să știu și eu răspunsul la ce am întrebat mai sus, deși știu că nu-l voi primi. Până la urmă cel mai bun răspuns îl primesc de la o pițipoancă, dar cum o pițipoancă nu recunoaște asta….

Zi-mi ce ai pe suflet !

