Îmi place, îi iubesc sincer!

Ziarul ora 25 face praf primăria și pe nenea Emil. Ziarul Ora 25 are ceva cu tot ce mișcă în primăria de la Onești. Dacă o muscă s-a răhățit pe geam, imediat ei scriu asta. E un lucru bun, e foarte bine chiar, poate așa se mai simte nea Emil.

Ce e interesant. Lemnaru a interzis ziarul ora 25 așa cum a știut el. Cei care au ziarul ora 25 au sărit de cur în sus. Perfect până aici.

Știți ce e amuzant? Că toată treaba asta e manevră politică. Ziarul ora 25 e scris de niște copii, că altfel n-am cum să le zic. Să nu-mi spuneți mie că pe nenea Mihai Avram sau pe alții de vârsta lui, îi deranjează atât de tare ce se petrece în Onești. Ei deabia așteaptă să ajungă la bac și să plece departe de Onești. Cine e în spate e ăl tare care taie și spânzură. Știți cine, nu-i așa? Este un personaj în spatele lor, unul tare, cu bani și toate cele, zâmbește, e tare și șmecher, îi place să fie ridicat în slăvi. Doamnelor și domnilor, domnul Laurențiu Neghină. El va candida la primăria Onești, așa cum a făcut și în mandatul trecut. Cum câștigă el voturi și susținători? Simplu. Face praf toate acțiunile primăriei Onești.

Nea Emil vede asta, vede că pierde teren, vede că pierde multe voturi și începe să facă și el praf toată treaba asta cu Onestinul. Până la urmă și Onestinul este implicat, așa este? Chiar dacă este un ONG atât de “respectat” :)).

De ce includeți mă copiii în acțiunile astea politice? Au și ei tot timpul din lume să privească politica cu alți ochi. Dar na, o să mai crească ei și or vedea.

*Să nu treceți pe stradă pe la mine cu campania voastră de 12-14, că scot roșiile stricate din grădină și vă bag drod în nas. Votul meu nu-l are nimeni🙂.

Domnule Neghină, bravo că faceți, dregeți și multe altele. Dar nu e cazul de ridicat în slăvi. Nu vă ridicați? Clipul de mai jos spune mule :

7 comments

  1. Cu tot respectul, esti tu mare smecher sa iti dai TU cu parerea despre ce cred EU sau altii de varsta mea? Da.. Majoritatea celor de varsta mea sunt NIMENI, sunt ipocriti.. Dar tu m-ai verificat pe mine personal de mi-ai pus exact numele acolo?

    Bai amoane, cu respect, scuteste-ma de parerile tale nefondate..

    Te-am pupat !

    1. Bai Mihaie :)). Să nu-mi spui tu mie că mori acuma de ce se întâmplă în orașul ăsta. Să nu-mi spui tu mie că după bac, n-ai să pleci și n-ai să te mai uiți în spate.
      De tine și cei de vârsta ta nu-mi bat joc.
      Uite că-ți dau și link, să nu zici că sunt atât de nașpa.

  2. Corect! Numai că eu nu aştept să plec doar din Oneşti, ci din ţară!

  3. mai bine plecam de pe Terra :))

  4. Bravo amoane! Asta e chiar buna!🙂

    Cei de sus se folosesc de aia mai mici (si nu ca varsta ci ca insemnatate) pentru a-si atinge scopurile. E trist, dar asa se intampla absolut peste tot…

    Oricum, personal am ceva cu cei din Onestin pentru ca am vazut cam cum merg lucrurile pe acolo … o mana de oameni superbi, daaaaaar ONG-ul e stricat de o mana de oameni cu un caracter infect! Trist again!

    Insa, e singurul ONG de profil din “Nebuloasa” asa ca … No choices …

    1. 😀 ma bucur ca nu sunt singurul

Zi-mi ce ai pe suflet !

