Când ți-e poftă de ceva bun

Ce faci când te afli în cazul meu?

Adică ți-e silă de tot ce ai în frigider. Te uiți în el, ai mâncare pentru 7 vieți, mâncare pe care o mănânci deseori cu poftă dar chiar nu-ți mai trebuie. Și te uiți în oale, castroane și toate cele în speranța descoperirii unui fel și mai mișto. Dar nu, nu găsești.

De ieșit în oraș la ora asta nu ai unde. E ora 2 A.M., unde să mănânci?

Un lucru este cert. Mi-e poftă de ceva bun, vreau ceva nou. Vreau să-mi plângă papilele gustative de plăcere, să se bată între ele. Vreau să mănânc ceva atât de bun, încât să mă rog să nu se termine.

Dar va trebui să mă mulțumesc cu un pui de somn și om mai vedea dimineață. Poate o să-mi treaca pofta și am să mănânc ca tot omul pâine cu ceapă și slană. Pe lânga asta am să beau și o cană de ceai.

One comment

  1. 😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

