Guest post : Cafeneaua Literară

Am să încep prin a spune : Cafeneaua Literară merită fiecare leu!

N-am mers atât de des pe cât trebuia dar de fiecare dată când am ajuns pe acele meleaguri am fost tratat foarte bine. Cafeaua cafea, latte-ul latte, servirea servire și mult zâmbet. Nimic în silă, nimic aruncat pe masă în sictir că nah, așa se face peste tot. Calitatea produselor este mult peste cea din alte părți iar condițiile sunt superbe.

Am fost aseară cu niște prieteni să bem o cafea. Ne-am lungit destul de mult. Merită, merită să mergi acolo. Merită fiecare leu.

Ai internet gratuit – poți să-ți bei cafeaua liniștit și să-ți verifici mailul, blogul, facebook-ul și multe altele. Și cafeaua….. cafeaua îți masează papilele gustative într-un mod extrem de plăcut. Doar știți că iubesc cafeaua, nu?

Dacă ești fumător poți sta în altă cameră și să te iubești cu Geta. Vrei să citești cărți? Desigur, ai și cărți.

Vrei să stai cu prietenii la o glumă? E locul perfect.

Ciocolata cadă… mmmmmhmm, poți să juri că e ciocolată topită….

Vă invit la Cafeneaua Literară din Onești.

5 comments

  1. Vaaai❤ Cand mai ajung pe la Onesti, merg! Ma duci! :))

    1. da stăm la fumători :)))

  2. Eram si sigura ca o sa iti placa. Well e o optiune mult mai buna pentru orice loc din orasul asta.😉

  3. vreau si ioooooooooooooo cioco calda😛😀

    1. păi fugi repejor la cafenea că e bună bună😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

