Și erați atât de frumoși împreună

Să mori tu?

Un om care a pus suflet într-o relație și care a iubit cu adevărat, nu va avea zile superbe după despărțire. Așa e, nu?

Agonia începe în ziua următoare când toți, dar absolut toți sar de cur în sus. Unii țin partea B, alții partea ta. Gravitatea despărțirii nu vă afectează atât de mult ci idioții care o fac mai crudă. Oamenii ăia care se bagă în seamă cu texte : vai cât de rău îmi pare. Vai ce frumoși erați împreună. Mi-e greu să cred ce se întâmplă.

Măi. Oricât de frumoși am fi fost, oricât de superb arătam de afară și vai, dragii de ei…. în nici un caz nu se știe ce era cu adevărat în miez. Și nuca e frumoasă, dar poate miezul e uscat.

Vă băgați voi în seamă cu toate părerile voastre de bine și rău, dar de fapt voi vă frecați mâinile și sunteți mulțumiți de rezultat, un rezultat la care ați contribuit și voi în mod constant.

Stați că nu s-a întâmplat nimic cu mine și Denisa, dacă asta credeați. Eu doar zic.

4 comments

  1. Subtilule.

  2. asa si?ce vrei sa iti zica ca ce fain ca v-ati despartit…eh nu e bine nicicum🙂

  3. Da chiar.. Ar fi ceva sa nu iti pomeneasca asta fiecare biped pe care il intalnesti pe strada.

  4. :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

