Apel pentru popor

Nu ştiu câţi dintre voi ştiu dar ţin să vă anunţ că laptopul meu s-a buşit de tot, absolut de tot. De aici se trag concluziil.

Nu am nici o floricea pe viitor, doar poate ziua mea, dar e puţin(foarte puţin) probabil că voi avea un laptop nou atunci. Te caci pe ele garanţii şi dinalea. De aici să învăţaţi şi voi că dacă un produs este la ofertă, să nu vă grăbiţi să-l cumpăraţi. De ce? Când pică garanţia, pică şi el. Ăsta a fost ghinionul meu, asta e.

Aşa că fac un apel la voi(deşi ştiu că cer luna de pe cer).

O duci prea bine? Prin debara ai un laptop perfect funcţional? Te dau banii afară din casă? Foarte bine. Un suflet plânge după un laptop. De aici tragi tu concluziile. Vrei postări pe acest blog? Vrei ca el să mai funcţioneze? Că-ţi place că nu-ţi place, tu tot ajungi pe blogul ăsta să comentezi sau să râzi de posturile mele.

Mulţumesc!

*Viaţa e dură!

Zi-mi ce ai pe suflet !

