Facebook pică, lumea moare

Azi nu a funcţionat Facebook pentru câteva ore. Ce s-a întâmplat de fapt la noi în aceste ore de coşmar? Cum a trăit românul nostru în această dimineaţă?

– Toate plantele din grădină(jocul cu ferma) s-au ofilit.

– Pe holurile şcolilor era haos total. Matilda, Vasilica, Vasile, Ion şi mulţi alţii făceau spume că nu şi-au postat maneaua de bună dispoziţie.

– Băieţaşii răi şi-au făcut cele drăcoveneşti fără poze cu raţe şi piţipoance.

– Piţipoancele nu şi-au mai pozat boticul de dimineaţă – cel în oglindă.

– Piţipoancele au turbat de nervi atunci când au văzut că s-au trezit degeaba la ora 5 ca să aibă timp de siestă.

– Elevii români s-au văzut nevoiţi să stea la atenţi la ore.

– Cei care vor susţine examenul de bacalaureat s-au făcut mai deştepţi. Tocmai de aia, în loc de 1.50 vor lua 2.

– Obsedaţii sexuali au pierdut orice urmă de fericire(pentru câteva ore, din păcate).

– Eu am dormit liniştit, parcă aş fi avut o revelaţie :)).

– Dobitocii n-au mai trimis request-uri la toată lista, că poate aşa or vedea alţii ce comete sunt ei în lumea virtuală.

– Multe tastaturi au fost distruse.

– Telefoane trântite pe holurile şcolilor.

– Matilda n-a mai postat că e într-o relaţie.

* Cam atât am în minte momentan. Dacă nu ştiaţi, Matilda este un personaj fictiv – îmi place să mă amuz de numele ăsta.

Dacă aş fi director de şcoală, aş interzice Facebook în şcoli pentru cei sub 18 ani. Cei prinşi cu Facebook pe telefon să aibă scăzută nota la purtare.

4 comments

  1. :)))
    Nota la purtare?:))

  2. d-zeu sa ii ierte pe toti care si-au taiat venele

  3. No name · · Reply

    Bine zici Amoane!Si…PS. Am eu o papusa care o cheama Matilda:)))

Zi-mi ce ai pe suflet !

