Vecinii – fenomene din 33

Bate la uşă. Deschid şi o faţă care semăna izbitor cu Mitică din Leana şi Costel.

Eu : Da, cu ce vă pot ajuta?

Vecinul : Vă curge apa la baie. Am tavanul inundat.

Eu : Chiar aşa?

Vecinul : Eu nu ştiu ce să mă mai fac cu voi. Săptămâna trecută aţi devastat apartamentul.

Eu : Stai nene că nu ştiu despre ce vorbeşti. Eu joia plec acasă, aşa că e probabil ca cei care au rămas…

Mă întrerupe

Vecinul : Am sunat la proprietar şi văd că nu s-a rezolvat nimic. Am să sun la poliţie.

Eu : Stai nene şi calmează-te. Hai să vedem unde curge.

Şi întrăm în baie. Apă nicăieri. Stăm, căutăm şi ajungem la bateria de cadă. Bateria era crăpată şi se prelingea pe după cadă.

Vecinul(cu o voce dură) : Vezi mă unde curge!?

Eu : Stai nene calm. Ce te ţipi la mine? Eşti în casă la mine şi faci panaramă?

Vecinul : Să reparaţi până diseară că dacă nu chem poliţia şi vă scoate afară, nebunii dracu!

Eu : Hai afară. Nu ţi-e ruşine mă ordinarule să vorbeşti aşa? Duhneşti a rom şi săniuţa şi faci panaramă la noi?

Îmi venea să-i fut una în gură, dar m-am calmat repede că a plecat. Am pus acolo unde curgea un castron care să curgă în cadă.

Ciocăne la uşă iar.

Vecinul : Te rog frumos să pui ceva acolo sau să închizi apa. O zi bună.

Nu am zis nimic, am închis uşa şi mi-am văzut de treburi.

*Am ales să nu pun acest articol în episodul 3 din Fenomenul Alecu Russo 33. E mai bine aşa ca bonus🙂.

2 comments

  1. eternallnight · · Reply

    cretini … xD dupa ce ca era in casa la tine, tot el era ãl bengos…

    trebuia sa il pocnesti, daca facea plangere, era autoaparare xD

  2. […] era dincolo(aici, aici și aici) că acolo erau mulți și proști. Era ăla de la 7(eu stăteam la 6) care timp de 3 ani a […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

