Şi totuşi am o scuză

Mulţi dintre voi aţi văzut că nu mai postez regulat pe acest blog. Tocmai de aia, mulţi dintre cititorii mei au dispărut. Nu mai scriu articole de calitate, nu mai scriu ceva ce lumea ar vrea să citească. Cu toatea astea eu încerc să-l mai ţin încă up. Nu vreau să se piardă, deşi m-am gîndit că ar fi bine să trag un pui de pauză nelimitată.

De ce toate astea? Nu am un laptop sau un pc stabil, numai al meu de pe care să-mi scriu toate tâmpeniile. După cum bine ştiţi, laptopul meu şi-a luat somnul de veci iar reparaţia lui ar fi super costisitoare – mai bine îmi cumpăr altul nou decât să arunc nişte bani pe reparaţie. Cu laptopul de acasă pe care stă sora mea –  nea… e un exerciţiu de răbdare dusă la extrem. Imaginaţi-vă :  180 de ram, din care doar crome-ul ocupă de  sparge. Şi dacă vrei să postezi pe blog, durează extrem de mult să apară literele după ce le tastezi. Nici nu-mi dau seama de unde are sora mea atâta răbdare, cert e că eu l-am pocnit de câteva ori. Concluzie : Nu ştiu cu cine seamănă ea că”,” cu mine nu!

Aşadar sper să mă scuzaţi. Nu am de unde să scriu. Aceste articole sunt scrise de unde apuc un pui de internet. De pe telefon nu am nici o şansă.

Şi totuşi… ziua mea e luni(19 martie). Oare sper aiurea? :))

4 comments

  1. No excuse! La zid cu tine! :)))

  2. nu prea am am nici eu rabdare:)):))…:D

  3. La mulţi ani pe mâine!
    Cine ştie, poate mâine primeşti un cadou frumuşel😉
    O zi faină să ai!

    1. mulțumesc cătălina:D.
      da sigur, am să primesc un laptop de jucărie🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

