Te violez, te cer de nevastă şi scap

Auzisem de o lege idioată la islam. Cum că dacă tu ca bărbat violezi o fata, ai dreptul la un comun acord cu părinţii fetei s-o ceri de nevastă.

Nu ştiu dacă mă înşel sau nu, nu am citit Coranul şi nici n-am să-l citesc.

Deci treaba stă cam aşa. Eu mă duc şi violez o femeie dintr-o ţară islamică. După asta, familia acelei femei de frică ca fata lor să nu rămână singură toată viaţa o obligă să se căsătorească cu agresorul.

Întrebare şi cu asta termin.

Femeia într-o ţară islamică e mai prejos ca o cârpă?

Sunt de acord cu aplicarea acelor legi pe piţipoancele din România…. dar nene, oricât de proastă ar fi o femeie, totuşi are şi ea dreptul la opinie. Nu mai trăim în 600 d.c. toamna.

3 comments

  1. Şi gândeşte-te că o femeie violată poate rămâne cu sechele! Eu, dacă aş fi violată şi prin legea aia idioată, eu ar trebui să mă căsătoresc cu cel pe care-l urăsc cel mai tare pentru ceea ce a făcut nu aş putea să-l privesc altfel. Îl văd ca pe un duşman!
    Sigur ăia sunt mai deştepţi decât noi şi nu violează fetele. La noi, în Românica, violul e în trend!

  2. Am avut si noi o prevedere asemanatoare in Codul Penal. Asa ca nu-i de mirare…

  3. Oamenii aia chiar cred ca o femeie ar putea iubii pe cel ce le-a luat cel mai de pret lucru al unei femei ?
    Din cate am invatat si io pana la 20 de ani stiu un singur lucru , nu te poti casatorii decat daca iubesti (omul sau banii tot aia e)

Zi-mi ce ai pe suflet !

