Îţi vinzi creierul?

Acum câteva săptămâni am descoperit pe Facebook o aplicaţie făcută de nişte oneşteni care are menirea : Buy-Sell. Se numeşte Oneşti Sellers.

O ştiţi şi voi nu? E un fel d guru al vânzărilor din Oneşti. Acolo se plimbă toată lumea bună din oraşul ăsta, toţi afaceriştii îşi fac liniştiţi treburile. Pe dracu.

E o pagină plină de fraieri, unde toată lumea are cel puţin un i-phone 4S de vânzare la un preţ de căcat iar dacă vrei să-l cumperi, omul e foarte deschis. Dar când vine ziua în care vrei să-l vezi apare o problemă. Începe să zică că ba e moştenirea lui bunicu din Primul Război Mondial, că ba e altceva şi nu mai vezi nici un telefon.

Vreţi să vedeţi copilaşi cu puf la puţă dar nişte maeştrii în ale afacerilor? Acolo îi găsiţi. Găsiţi şi case, şi maşini scumpe, şi tot ce vreţi. Nu de alta, dar e un loc prielnic unde o piţipoancă are de unde să aleagă(înţelegeţi voi unde bat).

Şi ce e şi mai fain… sunt şi afaceriste de 16-17 ani care fac legea pe acolo. N-ai ce să faci. Dacă vrei să ajungi sus, trebuie să treci întâi de spuma societăţii moderne :)).

* Ca o paranteză. Ieri eram la o pizza cu Denisa, o frumoasă zi de relaxare. La un moment dat pe strada din faţa mea au trecut doamne :)) un stol de piţipoance. Hai că le ştiţi. Toţi băieţii din oraş le ştiu – sunt alea pline de glet, puţoaicele alea de 13-17 ani. Alea care merg de parcă sunt pe covorul roşu şi nu se uită în stânga şi-n dreapta. Când le-am văzut am zis că borăsc tot – nişte sleite şi zoite, cu haine care mai de care, cu sictir şi greaţă pe ele de te durea mintea, iar pe una am o stare de greaţă dusă la extrem. E una de clasa 7-8 cu părul bucălat şi are o faţă de-ţi trage 7 palme şi zăbreaua peste testicole. Urâtă cu spume, puţoaică de care efectiv ţi-e silă şi scârbă s-o vezi altfel decât cu hainele pe ea, dar ea e superbă. E o chestie şi cu mortăciunile astea. De ce vorbesc aşa? Staţi să le vedeţi peste câţiva ani, ce fete cuminţi şi ce flori vor pupa ele :)).

5 comments

  1. ba da iti e ciuda tare ca esti baiat si nu te poti baga cu capul in caldarea de var…sa fii si tu asa

    1. asa e :)). ah

  2. Hai ma Amoane … Ce pisicii mei s-ar face Romania fara d-astea de-al de ele? De cine s-ar mai face misto? De cine am mai rade? Hai ca au si ele rolul lor in lume…

    Vorba unui foarte tare preot-profesor: Daca am fi toti destepti si cu facultate ne-am duce de rapa ca nu ar mai fi cine sa faca munca de jos.

    Forta pitioncealaaaaa! =)

  3. Andreea · · Reply

    Denisa ar trebui sa fie mandra de tine! 🙂

    1. de ce Andreea? :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

