Noua pastă de dinţi pentru limba

Băi ce mă disperă ăştia cu reclamele lor. Nu, staţi liniştiţi, titlul e pus aşa că nu cred că există aşa ceva. În fine.

Toţi producătorii de pastă de dinţi scot câte ceva nou pe piaţă şi o declară cea mai bună pastă. N-am să dau nume. Era pasta aia complet 12, acum nu se mai numeşte aşa ci protect 12. Hai că ştiţi, e de la o super mega hyper maşinărie de făcut pastă de dinţi. Chiar şi medicii dentişti în majoritatea lor o folosesc şi o recomandă. Ză best!

Maxam, Crystal şi alte porcării de genul Aro tac şi vând foarte bine. Se vede în supermarket pe stand cum dă pe epuizare. Alea firme mă🙂. Staţi liniştiţi că eu folosesc Senzodine.

Bun… deci care e cea mai bună pastă de dinţi? Că ăia de la Blend-a-med, schimbă ambalajul şi hopa gata au scos un produs nou. Colgate pe partea cealaltă face la fel, scoate un ambalaj nou şi spune că e mai bună decât toate pastele din lume la un loc. Pentru ei e convenabil. Ţăranul din Gâşteni vede reclama, iar când pleacă cu mândra lui soţie de vale la Răcăciuni şi intră în supermarket, se duce direct la raft şi zice : luăm de asta nevastă, că ai văzut ce zicea la televizor.

Şi aşa mai departe🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

